View Single Post
Sitat av bolighaien Vis innlegg
1. På jobben til deg/vedkommende så bruker man vist penger på å kjöre til/fra jobben. På lik linje som oss.
Vis hele sitatet...
Ikke hvis kjøringen er en del av arbeidet, slik du ser ut til å antyde at det er hos dere. Da får man dekket utgiftene samt betalt for tiden man bruker, på samme måte som om man skulle jobbet på et kontor.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Eneste forskjellen er at vi får betalt for å gjöre det, å da ikke iform av lave skatteletter som arbeidere får. Vi får 3.7kr pr. km + moms fra förste km.
Vis hele sitatet...
5 øre over statens satser for kjøregodtgjørelse, som staten hevder er utgiftene man har med å kjøre egen bil. Hva mener du med moms? Betaler dere moms til deres egne ansatte?

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Når det kommer til å betale for å ta en jobb, så er dette TOTALT feil, å en missforståelse hos de aller fleste. Du trenger ikke betale en eneste krone hverken for å jobbe, eller väre med oss. Banken, å diverse myndigheter skal ha tilsammen 361 kr i diverse gebyrer EN gang!
Vis hele sitatet...
Normale arbeidsgivere belaster ikke de ansatte med utgiftene som medfører å ha ansatte.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
MEN vi anbefaler selvsagt alle å gå inn å kjöpe diverse produkter, som man skal kunne gi bort, eller vise frem. For starter du en aviskiosk, så er det vell greit å kunne ha aviser å vise frem eller?
Vis hele sitatet...
Du sammenlikner det å være ansatt med å eie en bedrift – det blir selvsagt to helt forskjellige ting.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Hos oss selger du ikke produktene, som kommer frem av det innlegget der. Du kjöper produkter til deg selv, å til markedsföring. Dette gir du videre til folk, helt gratis. for å la dem teste ut.
Vis hele sitatet...
Med andre ord, dere får ansatte til å betale for markedsføringen deres ut av sin egen lomme.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Jeg kan dessverre ikke så mye om nitro oxide, å kvävoksid osv som jeg skulle gjort.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke en gang å stave det. Faktisk vet du ikke en gang hva det heter. Det viser seg altså at "kvävoksid" er et svensk navn på nitrogenmonoksid, og om du mener akkurat det samme med "nitro oxide" er vanskelig å si. At du er på dypt vann er i alle fall tydelig.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Men til nå, det jeg har lest, er faktisk skremmende, at det ikke blir brukt mer en hva det blir i norsk helsevesen. Dr. Lazio i Göteborg er en som har kjempet for dette siden slutten på 80. tallet, å kjört ett litt eget löp på det. Å det er sinnsyk forskning han har gjort.
Vis hele sitatet...
"Sinnssyk forskning"? Hva er det som gjør forskningen hans "sinnssyk"? Og han har måttet gjøre dette alene? Det lover ikke særlig godt.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Å når 3 forskere fikk nobelspris i medisin i 1998 grunnet forskningen på dette, å dette blir satt i samme bås som X-ray og pencilin i viktighetsgrad, så sier det seg selv at dette er noe man skal forske videre på.
Vis hele sitatet...
De har aldeles ikke forsket på "dette". De (Robert F. Furchgott, Louis J. Ignarro og Ferid Murad) viste at nitrogenmonoksid fungerer som signaleringsmolekyl i det kardiovaskulære system.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Men når det kommer til dybden i dette, så kan jeg pr. idag dessverre ikke uttale meg, men kommer tilbake med svar når jeg har satt meg 100% inn i dette. Vist, jeg kan mye om det. Men vil ikke gå inn i dybden, når jeg ikke kan/vet alt med 100% sikkerhet.
Vis hele sitatet...
Nei, du kan aldeles ikke mye om det. Det har du akkurat vist fullstendig entydig. At du rett frem lyver om at du kan ting du åpenbart ikke har peiling på kan ikke sies å stilne svindelalarmene.

Du har heller ikke svart på ivioynars oppfordring om å vise til fagfellevurderte, dobbeltblindede studier som bekrefter påstandene deres, så man kan trygt og med rette anta at det er det reneste vrøvl inntil du kan vise til solid og kvalitetssikret forskning.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Det er helt rett i at forskningen på dette er veldig sprikende.
MEN det som er ganske enstemmig er at frie radikaler kan sammenlignes med rust på en bil.
Å antioksidanter er bevist at bryter ned frie radikaler, på lik linje med rustsveising. (sagt på veldig folkelig måte)
Vis hele sitatet...
Det er også enstemmig at hemoglobin frakter oksygen rundt i kroppen, men det betyr selvfølgelig ikke at det dermed har en positiv helseeffekt å spise hemoglobin.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
svar: delte et bilde, som blir sendt rundt over alt. Et helt uskyldig greie. Hva er så galt med å ha litt humor?
Er det galt av oss å ha humor på dems bekostning? Vell, da har vi ikke akkuratt kommet langt i hvor tollereringen av ting går
Vis hele sitatet...
Det er jo åpenbart rasistisk, og ikke det fnugg morsomt. Som en som fronter et firma på måten du gjør bør du forstå at slike ting ikke akkurat er positivt når det knyttes til din person. At du ikke gjør det bør være bekymringsverdig for enhver som vil inngå i et profesjonelt samarbeid med deg. Kort og godt skrikende uprofesjonelt.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Ryktet mitt er ikke bra nei, men hva er viktigst? At jeg har en kriminell fortid, en fortid som rasist, en fortid med narkotika osv? eller at jeg i nåtid går ut for å hjelpe folk best mulig, å gi tilbake til samfunnet det jeg har tråkket på å ödelagt i så mange år?
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å stole på en med fortid som svindler når han frister med pyramidespill-liknende bli-rik-i-en-fei-systemer, hvor de som blir med må betale for firmaets markedsføring. De fleste vet at den eneste måten å skaffe raske penger på uten å direkte bryte loven er å lure de som tror at det finnes noe slik som raske penger.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Nevn 5 store "pyramidespilll" som driver lovlig. Dvs 5 store mlm selskaper som har kolapset?
Vis hele sitatet...
1. Dynamic Essentials
2. Equinox International
3. Holiday Magic
4. Metabolife
5. United Sciences of America, Inc.

Sitat av bolighaien Vis innlegg
Finnes ingen superfrukter?
Superfrukter er en betegnelse på enkelte ekstremt sunne å bra frukt/bär osv.

http://en.wikipedia.org/wiki/Superfruit
Vis hele sitatet...
Første og femte avsnitt i artikkelen du linker til sier "Superfruit, a marketing term first used in the food and beverage industry in 2005, refers to a fruit which combines exceptional nutrient richness and antioxidant quality with appealing taste that can stimulate and retain loyalty for consumer products. "Superfruit" has no official U.S. Food and Drug Administration (FDA) or U.S. Department of Agriculture (USDA) endorsement.[1] Some popular fruits like bananas, pineapples, strawberries or oranges are not commonly mentioned as superfruits despite excellent nutritional properties, apparently because they have not been marketed specifically as superfruits. … Although used increasingly in new food and beverage products, superfruits have not been defined by scientific criteria that would allow consumers to objectively assess nutrient value and potential for furnishing health benefits. Consequently, the term superfruit is used liberally to include a growing list of fruits having sparse scientific evidence for being "super" other than being relatively unknown to common consumers."

"Superfrukt" er altså bare et tomt markedsføringsbuzzword skapt for å selge vanlig, men eksotisk, frukt til blodpriser.