View Single Post
Sitat av Srbija Vis innlegg
Nei, hadde jeg vært en nazist og svindler hadde jeg ikke prøvd å forklare meg. Men derimot når dem prøver å forklare seg så godt dem kan og fortsatt har sterke bevis mot seg så er det bare å legge opp. Håper flere blit oppmerksomme på denne gjøken her.

og jeg sier bare lykke til med å starte opp i serbia.
Vis hele sitatet...
Hvilke bevis har du for at jeg er Nazist da?
At jeg har gått på kanten av det jeg burde, kun for å provosere folk tidligere. Dvs for flere år siden?

Eller at jeg ledet antiislam skit? Noe jeg forövrig også har trukket meg langt fra for et par år siden!

Om man slenger rundt med leppa litt, for å provosere så er ikke det det samme som å väre nazist.

Btw. Kan jeg få lov til å legge til at jeg nå er sammen med ei som er halvt Egyptisk å halvt israel, går under judinne, siden moren er 100% jödisk?

Eller kanskje jeg har en skjult agenda, med å forpeste hele hennes familie, å jeg egentlig er en psyk drapsmann i forkledning? Legg ned bare, når man ikke har kunnskap eller vet hva man snakker om, så viser man större kunnskap vis man holder kjeft

Jeg beskytter meg selv, mot min fortid. Jeg er åpen om den, men det er ingenting som er meg lengre.
HVem som helst andre hadde byttet navn osv, med den fortiden jeg har.
Men jeg står fortsatt frem offentlig, med mitt eget navn hele tiden. Fordi jeg mener man skal stå for det man har gjort, å pröve å gjöre noe med det istedet :-)

Mvh "Nazi svindleren"

Sitat av Mussgaas Vis innlegg
Det er noe ala at du kjøper, og har mulighet til å selge videre, slik at de kan selge videre igjen. I bunn og grunn pyramidespill.

Men, jeg jobber på en avdeling for tungt pleietrengende, og der har flere ansatte begynt med kyani. De har blitt kvitt smerter i skuldre og knær som har kommet pga tunge løft over lange perioder, samt at to sengeliggende MS-pasienter har begynt på kyani etter at pårørende merket forskjell på de ansatte. MS-pasientene har blitt mye mer våkne og klare i hodet, og de virker stort sett friskere.

jeg vet ikke om kyani faktisk virker, eller om det har blitt dokumentert, men jeg har iallefall sett folk som tar dette, bli friskere. Uansett om det virker eller ikke, har ikke kroppen vondt av forskjellige vitaminer som det er i kyani. Produktet er supert, det er bare måten man må kjøpe og evt selge det på, jeg stiller meg skeptisk til.
Vis hele sitatet...
Ingenting du kjöper for å selge videre nei!
Dem som gjör dette, gjör det ikke på lovlig vis, ifg. Norske lover.
Men vi ser oftere å oftere at pleietrengende osv bruker våre produkter, å får det mye bedre av det :-)
Senest igår fikk jeg tilbakemelding fra ei veninde av meg (distributör) Som kommer inn til Naprapat (eller hvordan det skrives) Å det förste hun ser når hun kommer inn er masse Kyäni greier. Så hun spör om dette å later som hun er nyskjerrig. Å da viser det seg at han bruker Nitro Extreme på folk med ryggplager, siden dem blir veldig mye raskere på beina igjen :-)

Sitat av spklse Vis innlegg
Haha. Må le. Har en fyr i klassen som driver med dette og han har blitt helt syk.
Snakker ikke om noe annet enn den "Kyani" driten. Prøver å få med mange andre i klassen på sånne stygge møter og.
Sier blant annet også at mora hans kommer til å få helt splitter ny Mercedes til sommeren som kommer når hun har vervet x antall folk.

Jeg begynte ihvertfall å le når jeg hørte om denne driten.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke så rart han snakker om dette hele tiden, fordi han har sett muligheten!

Det jeg lurer på er hvorfor han fortsatt går i klassen deres, å ikke har sluttet.
Jeg fölger plan A for livet, å folk som studerer osv fölger plan B.

Sitat av Alphanio Vis innlegg
Der har du ett godt eksempel på hvordan folk blir av sånt tull.
å jada man ender alltid opp med en bil til slutt :P

Får håpe han komme tilbake å svarer på ivioynar.
Da jeg ikke kunne vert mer enig.
Vis hele sitatet...

Selvsagt ender man opp med biler, når det er noe vi alle trenger, å er noe vi normalt legger ca 12% av lönna våres på (A4/plan B mennesker, som selger tiden sin til sjefen)

Hva er vell da bedre en å få en 100% betalt leasing kontrakt, med fult betalt forsikring og servicer pluss 3 sett dekk ?

Sitat av Kramer Vis innlegg
At folk ikke gidder å lese seg opp på ernæring eller kosthold og tror blindt på slikt bullshit får være deres egen skyld, man får mer en nok av næringstoffer av et normalt og variert kosthold, med mindre man er syk.
Vis hele sitatet...
Beviser du dette er du god :-)
Å nå snakker jeg KUN om mat du kjöper på F.eks Rema 1000 :-)

Jeg vil da ha i meg all näring, alle mineraler, vitaminer, antioksidanter osv jeg skal ha, hele uken gjennom.
Jeg skal ikke ta et eneste kost tilskudd.

Fint om du kan dokumentere hvor bra den maten du setter opp da blir.

Btw. Kan du forklare meg hvor mange vanlige tomater, som selges på rema 1000 som trengs for å oppnå samme näringsverdi som en 100% selvdyrket ökologisk (ikke snakk om ökologiske på butikken), å husk da hvor mye mineraler osv som må til i jorden for at det skal oppnå max


Jeg har aldri sagt at vi har mirakel kurer eller noe. Jeg sier bare at vi på en utrolig billig, å effektiv måte gjör alle måltidene våre komplette!
Enkelt som bare det