View Single Post
Sitat av Scampi Vis innlegg
En kompis har blitt rekruttert til dette av sin egen mor, og prøvde å dra med meg. Jeg er naturloig skeptisk til ting som blir veldig populært over kort tid, og Kyäni har jo tatt helt av.
Jeg spurte dermed om dokumentasjon backet av myndighetene på at dette faktisk er bra og at det fungerer, og ble da hevnist til en webside drevet av Kyäni. Fant ingen dokumentasjon der på at blåbærjuicen deres fungerer mot kreft og blindhet, noe jeg ikke akkurat regnet med heller.

Har flere ganger etterspurt dokumentasjonen de snakker så varmt om, men har enten blitt invitert med på møter, eller blitt bedt om å ikke bry meg dersom jeg ikke tror det fungerer.
Det skal også nevnes at disse møtene foregår på dagtid, når normale mennesker er på jobb...sier kanskje mest om hvem Kyäni er myntet på...
Vis hele sitatet...
Hvor er det mötene på dagtid holdes?
Det er hvertfall ingen i min upline, eller downline eller noe jeg kjenner. For vi vet at statistiskt sett, så funker möter best kl 19.00, å derfor kjörer vi konstant dette.
Når det kommer til dokumentasjon, så kan du gjerne sende meg en facebook melding https://www.facebook.com/rustad2?ref=tn_tnmn om hva du behöver, så sender jeg direkte.
Du har sikkert bare värt i kontakt med nye distributörer, som ikke helt vet hvordan dem bruker backpfficen sin. Men alt av dokumentasjon ligger der

Sitat av Lovegame Vis innlegg
Blir bedt på møter hele jævla tiden. Vinn biler, bli rik!

Heh.
Vis hele sitatet...
Man vinner ikke biler!
Man gjör seg fortjent til en fult betalt leasingbil av selskapet!
Kriteriene er kjempe enkle, å noe enhver person klarer.

25 000 QV, å holde det minst en mnd, så får du en fult betalt Mercedez C220 CDI AMG med fri service (90 000km), 3 sett med dekk (2 sommer, 1 vinter) fult betalt forsikring osv.

Når du har 100 000 QV så oppnår du tittelen Diamond, å får da en ny bil, med samme avtale. Da er det biler som ML350 AMG osv.

Neste nivå er 500 000 QV å tittelen Green Diamond.
Da får du en S350/500 (kommer seg an på hvilket land osv) Bluemotion. Med samme deal ang forsikring osv.

Når du oppnår 2 000 000 (Red Diamond) å da er det valgfri bil, helikoper eller hva du måtte önske til 35 000kr i mnd i leasing.

Etter 3 år, står du selvsagt fritt til å cashe ut bilen selv.

Til info så er det i snitt 119 QV pr trianglepack med Extreme. Å dette er uendelig med nivåer i downline.

Vi er fortsatt bare i prelounch fasen i Norge, å har ikke offentlig åpnet, selv om vi har fått alt godkjent. Å enda så er det allerede delt ut flere biler! Å bare i min downline, går jeg utifra, å har mål om at vi skal klare å få delt ut MINST 15 C220 CDI og 5 ML350 bare i 2012 i Norge, å da kommer Sverige helt utenom, enda det er her jeg kjörer hardest.

Ps! 25 000 Qv så har du også en snitt inntekt på ca 25 000,- passivt i mnd

Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Gretten? Hvis du ser på det annerledes, hvis man aldri blir syk, trenger du medisin da?

Og om det var i vokabularet eller ikke var ikke hovedpoenget her heller, jeg så bare rett og slett ingen grunn til hvorfor man skulle ha medisin i vokabularet om man ikke hadde noen sykdommer.

Og om du kan nevne noen eksempler på ord i det norske språk som vi ikke trenger nå vi bruker min logikk, så del de gjerne før du
kommenterer mot min logikk.
Vis hele sitatet...
Medicin skal ikke benyttes som det blir brukt idag egentlig! For idag bruker vi piller mot alt, etter at vi blir dårlige.

Medicin skal egentlig benyttes FÖR man blir syk, for å forebygge!
Å dette skal selvsagt väre flytende!

Sitat av iSkr3mbIl Vis innlegg
en kompis av meg er med i det her og prøvde og få meg med på dette og jobbe for kyani, etter alt det våset som kom ut av kjeften hans trudde jeg med en gang at det måtte være en mafiaorganisasjon som lurer alle som blir med og de blir helt sikker drept om 10 år.

fra spøk til alvor, så sa denne kompisen min at du må rangere deg på lønningen, du begynte altså på 3k i månden og kunne komme deg helt opp til 50k og tilogmed mere i måneden, det som var det verste var at du kunne slutte og jobbe når du vil, uansett om du har 3k eller 50k i måneden og når du har sluttet så fikk du fortsatt disse pengene i måneden resten av livet deres. har ikke vært med på noe som helst eller brydd meg noe særlig mere om kyani, men det må nok være veldig mye scam innblandet. så styr unna folkens!!
Vis hele sitatet...
Viser hvor lite inteligens både du og din kompis har tydeligvis.
1. Det er ikke noe scam, når du har mange fornöyde kunder, som kjöper produktene hver mnd, fordi dem rett å slett elsker det! Dette gir, i motsetning til andre salgsforetak et passiv gjenntakende inntekt!
Istedet for å få provisjon en gang, for et salg. Så får du provisjon hver mnd så lenge dem er kunder! Er vell ganske rett å rimelig det eller?

2. 50 000,- i mnd kan hvem som helst komme til, å jeg har lagt lista ganske mye höyere for å si det mildt.
Förste målet mitt, er 727 440,- netto i mnd. Da har jeg 1000,- i timen i snitt gjennom hele året. Da skal jeg ha förste ferien min. Neste stopp er 4.33 millioner i mnd passivt. Å dette målet har jeg nådd innen 1. Januar 2016, å det er en garanti! Har allerede venner i min närhet som tjener 200-1,5 millioner i mnd i Kyäni. Hva min inntekt er, forblir min hemmelighet. Men jeg er på god vei, å kommer aldri til å slutte med MLM eller Kyäni!

Vis din venn har en god mentor, som hjelper han heel veien sånn som alle i vårt team gjör, så har han nok bil innen August, vis han begynte nå.

Sitat av Rediver Vis innlegg
Hørte en fyr snakke om noe lignende på bussen for en måneds tid siden.
Det hørtes så forbanna retarted ut, det var vist hvordan alle matprodusentene hadde en konspirasjon om å fete opp og drepe alle menneskene, derfor måtte de selge helseprodukter fra dem, og spre budskapet videre! Venninnen hans bet så klart fullt på, måtte bare FACEPALME som faen midt i bussen... Var bare så tragisk å høre på
Vis hele sitatet...
Idioter finner man overalt dessverre, også i vårt selskap. Men heldigvis blir de ganske raskt luket ut, å får en smikk på fingeren å blir utestengt.. For sånt er ikke lov..

Sitat av Rediver Vis innlegg
Produktet fungerer nok ikke slik de skal ha det til. Men det er en type scam: Pyramidespill. De tjener mer, desto mer de hyrer og desto mer de selger av produktet. Det er VELDIG FÅ som lykkes innen dette, og hovedpersonene blir søkkrike av å bare se på deres "minions" gå rundt og selge produkter som ikke lever opp til forventningene.
Vis hele sitatet...
Å du snakker av erfaring eller?
Problemet med folk generelt sett herover er at dem ser ikke helheten, å langsiktig på det!

Sett av 2-5 år, å ha en plan på 5 år, så trenger du ikke jobbe mer. Thats a fact!

Pyramidespill? På hvilket grunnlag da? At vi har en struktur, siden 3 stk eier selskapet, så har dem folk under der, å enda fler under der, distributörer osv. Å så til slutt "sluttkunder"- Altså sluttkunder/forbrukere som kjöper et produkt, å sender penger oppåver systemet, nesten til toppen siden det blir sendt varer nedover systemet igjen til sluttbruker som er av samme verdi. ?

Sånn sett er vell kanskje alt du ser rundt deg en å samme store pyramide eller?

Störste pyramide selskapet må jo väre skatte etaten!
Staten er sjefen, å håver inn penger fra alle kanter!
Först fra sjefene, selskapene
så fra de minste arbeiderene!

Nei forresten, dem gjör det også lovlig, siden dem gir oss produkt eller tjeneste!

Hvilket annet selskap kan du gå inn i, å tjene mer penger en sjefen din uten problem? Jeg tjener MYE mer penger en min personlige sponsor, å flere av mine uplines!

Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Merkelig at ingen media har tatt for seg dette? Det har jo tatt helt av den siste tiden.
Vis hele sitatet...
Fordi det er 100% lovlig, å Media har ingenting å utsette på dette!

Sitat av Lovegame Vis innlegg
Ene av kompisene mine som bet på dette, har ikke fått solgt noe. Hahhaa. Fjott. Nå sitter han på et lager med Kyani skvip han må drikke selv.
Vis hele sitatet...
Din kompis gjör da selvsagt ikke rett! Å du har tydeligvis missforstått alt sammen!
MAN SELGER IKKE PRODUKTENE MAN KJÖPER SELV!
dette er produkter til markedsföring!

Kjöp inn 10 esker omega 3, eller sunrise. Så leverer du ut til dine venner. Gi det bort!
Så sier du at du vil dem tester dette i 30 dager, å du tar kontakt etter 25 for å höre hva dem syntes. 4/6 blir kunder. Mnd 2 går 1/4 over til å väre distributör istedet.

Sitat av Java Vis innlegg
Dette er som det blir sagt enkelt pyramidespill. Hele opplegget baserer seg på at man må kjøpe for X antall tusen pr måned. Du får en liten prosentandel av kjøpet til personene du selv har rekruttert, så i begynnelsen vil dette fungere ja. Om du klarer rekruttere 100 personer som forplikter seg til å bruke minst 1000 kr hver måned, tjener firmaet 100 000 i måneden på disse, og er "snille nok" til å gi deg 10 000 i måneden av disse pengene.

Firmaet eller personen som sitter i toppen a denne pyramiden blir griserik, mens inntektene nedover i treet blir mer og mer utvannet.

Dette vil fungere helt til man ikke klarer rekruttere folk, hvorpå alt vil falle i grus med tiden. Å forplikte seg til å kjøpe for 1000 kr måneden er helt OK så lenge du får innbetalt 10-20-30-40 000 i måneden. Men det er ikke kult å kjøpe masse produkter du egentlig ikke vil ha når du ikke tjener penger. Da vil du etterhvert melde deg ut og personen som rekrutterte deg vil tjene mindre..

Klarer du bli med i noe som dette helt i startfasen, kjør på. På dette tidspunktet når det har fått masse PR og "alle" driver med det .. waste of time.
Vis hele sitatet...
Kanskje du burde sette deg litt inn i ting, för du snakker?
For det förste så tar ingen av våre sjefer engang ut penger av selskapet, för vi har 10 millioner kunder.
Dem er så sinnsykt finansielt sterke fra för, at dem behöver ikke. Grunnen for at han gjör dette, er fordi han vil ikke bli husket for en av amerikas störste private petroliums eiere. Men derimot en som forandret livet til millioner av mennesker world wide med bedre helse, å bedre ökonomi!

Så nei, ingen tar pengene du tjener. Å du tjener mest penger selv! JEg tjener mer penger en mine uplines!

Å når det kommer til at du sier du binder deg til å kjöpe noe så er det noe forbanna tull. Her forbinder du deg aldrig til noenting!
Å du er ikke forpliktet til å kjöpe noe som helst for å få utbetalt lönn eller probisjon! Selger du, så får du betalt. Er dine kunder kunder neste mnd også, så får du betalt. Easy as that!
Men vi anbefaler at folk kjöper produkter til seg selv, sånn at dem får sin egen story på alt! Kjenne selv hvor bra dem får det av prduktene!
For en selger som selger med hjertet, selger 10-11 ganger bedre i snitt en hva en som selger med munnen gjör!

Sitat av Java Vis innlegg
Dette er som det blir sagt enkelt pyramidespill. Hele opplegget baserer seg på at man må kjøpe for X antall tusen pr måned. Du får en liten prosentandel av kjøpet til personene du selv har rekruttert, så i begynnelsen vil dette fungere ja. Om du klarer rekruttere 100 personer som forplikter seg til å bruke minst 1000 kr hver måned, tjener firmaet 100 000 i måneden på disse, og er "snille nok" til å gi deg 10 000 i måneden av disse pengene.

Firmaet eller personen som sitter i toppen a denne pyramiden blir griserik, mens inntektene nedover i treet blir mer og mer utvannet.

Dette vil fungere helt til man ikke klarer rekruttere folk, hvorpå alt vil falle i grus med tiden. Å forplikte seg til å kjøpe for 1000 kr måneden er helt OK så lenge du får innbetalt 10-20-30-40 000 i måneden. Men det er ikke kult å kjøpe masse produkter du egentlig ikke vil ha når du ikke tjener penger. Da vil du etterhvert melde deg ut og personen som rekrutterte deg vil tjene mindre..

Klarer du bli med i noe som dette helt i startfasen, kjør på. På dette tidspunktet når det har fått masse PR og "alle" driver med det .. waste of time.
Vis hele sitatet...
Btw, vi er helt i startfasen i Norge nå. Vi har faktisk ikke engang offisielt åpnet!
Vi har bare en såkalt prelounch, å åpner ikke för til hösten!

Så kjör på da vell!

Sitat av Scampi Vis innlegg
Tupperware er, i motsetning til Kyäni, noe håndfast man faktisk kan bruke.
Kyäni gir deg juice, med samme virkning som juice fra Kiwi eller Rema.
Vis hele sitatet...
Du snakker av erfaring eller utifra hva du selv bare tror, etter å ha lest forum på nettet av andre likesinnede som ikke vil ta til seg hverken fakta eller noe. å samtidig er redd for å teste noe nytt, som dem kan få det mye bedre på!

Tupperware er i motsetning til oss en boks, med livstidsgaranti. Så når du har solgt denne lille boksen, så får du ikke solgt den flere ganger til samme person!
Ergo har du provisjon bare en gang. Hos oss så selger man forbruksvare, å du har betalt hver mnd så lenge personen er kunde!

Sitat av v1ruZ Vis innlegg
Noen som har hørt om WorldVentures.com?

Er vel noe slags pyramidegreier det og. Kjøpe seg inn for 2 000kr. Etter det kan du selge reiser til folk, og verve andre folk.
Vis hele sitatet...
World Ventures er også et MLM selskap i stor vekst i Norge nå om dagen. Å jeg ble tilbudt en posisjon der for snart 4 år siden. Men ville ikke väre med, grunnet for dårlig kompensasjonsplan.

Er derfor jeg gikk med i Kyäni först. Grunnet kompensasjons planen.
Etterhvert som jeg soglt, så tenkte jeg at det skader jo ikke å teste produktene en mnd selv også, for å se om det er noe tess. Å jeg har ikke angret et sekund etterpå!

Våkner helt uthvilt hver eneste morgen, aldri noe sövnproblemer, Lök allergien min er blitt helt borte(jeg var hyper allergisk för, å nå spiser jeg lök som bare det) Å nå ser jeg bare frem imot pollen sesongen, å velkommer både pollen å gress velkommen uten så mye som en eneste medisin fra legen dette året! (Håper jeg hvertfall)

Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Tror jeg må opprette mitt eget pyramideselskap jeg nå, folk er så jævlig trange i nøtta at det er jo helt absurd hvis ikke jeg vil tjene penger på idioter som aldri lærer.
Hørte om disse greiene for ett år siden, bare ler inni meg når jeg tenker på de jævla svadagreiene som hun helt åpenbart trodde på.
Vis hele sitatet...
BAre å starte det, men du burde ha litt kapital, for å styrke selskapet ditt, så det blir bärekraftig!

I kyäni la dem 300 millioner USD på bordet for å få produktet ut i markedet!

Btw, er forskjell på pyramidespill, å pyramidestruktur. Men dette forstår du vell, siden du mener alle andre er trange i nötta :-)