View Single Post
Sitat av ivioynar Vis innlegg
På jobben min trenger jeg ikke å bruke egne penger på utgifter. Jeg trenger ikke å betale penger for å ta en jobb. Jeg risikerer ikke sitte igjen med en haug ubrukelige produkter til overs hvis jeg ikke får solgt dem. Hvis produktene er fantastiske og selger seg selv, hvorfor må man da betale for varene på forhånd? Finnes det mekanismer for å returnere usolgte varer og få retur slik vanlige utsalg opererer?


Kan jeg få se noen fagfellevurderte forskningsrapporter som viser statistisk signifikant helsegevinst ved deres virkestoffer med samme inntaksmåte under dobbel blinding?


Antioksidanter har ingen veldokumentert helsegevinst. Det at antioksidanter har en viktig rolle å spille i cellebiologi betyr ikke at man bare kan spise antioksidanter og forvente helseeffekt. Forskningen på dette feltet er ganske sprikende.


Så når du på facebook deler bilder som kobler typiske innvandrernavn til mord, heroinsalg og driveby-skyting, så er det bare litt uskyldig humor?


Det er noe folk burde vite om før de vurderer å gjøre forretninger med deg. Særlig når MLM er en businessmodell med ganske frynsete rykte.


Jaha, ja. Trodde disse svindelpillene dine skulle gi deg mer energi, jeg?


De fleste pyramidespill øker hele tiden til de kollapser. Just saying.
Vis hele sitatet...
På jobben min trenger jeg ikke å bruke egne penger på utgifter. Jeg trenger ikke å betale penger for å ta en jobb. Jeg risikerer ikke sitte igjen med en haug ubrukelige produkter til overs hvis jeg ikke får solgt dem. Hvis produktene er fantastiske og selger seg selv, hvorfor må man da betale for varene på forhånd? Finnes det mekanismer for å returnere usolgte varer og få retur slik vanlige utsalg opererer?"

1. På jobben til deg/vedkommende så bruker man vist penger på å kjöre til/fra jobben. På lik linje som oss. Eneste forskjellen er at vi får betalt for å gjöre det, å da ikke iform av lave skatteletter som arbeidere får. Vi får 3.7kr pr. km + moms fra förste km.
Når det kommer til å betale for å ta en jobb, så er dette TOTALT feil, å en missforståelse hos de aller fleste. Du trenger ikke betale en eneste krone hverken for å jobbe, eller väre med oss. Banken, å diverse myndigheter skal ha tilsammen 361 kr i diverse gebyrer EN gang! Dette er ikke noe hverken jeg eller Kyäni tjener en eneste kr på! Er banken (mastercardet, fra payoneer) å diverse som tar disse pengene. MEN vi anbefaler selvsagt alle å gå inn å kjöpe diverse produkter, som man skal kunne gi bort, eller vise frem. For starter du en aviskiosk, så er det vell greit å kunne ha aviser å vise frem eller?
Hos oss selger du ikke produktene, som kommer frem av det innlegget der. Du kjöper produkter til deg selv, å til markedsföring. Dette gir du videre til folk, helt gratis. for å la dem teste ut. Å dem som tester ut, blir i majoritet kunder eller distributörer (vi vil helst ha kunder, da det alltid er sluttbruker som gir oss penger, som hvilken som helst annen butikk)

å selvsagt har vi 12 mnd full retur rett for varer hos Kyäni som distributör. Å for kunder så har vi 30 dager full retur rett selv om du har kastet eller brukt opp produktet.

spm. 2
Kan jeg få se noen fagfellevurderte forskningsrapporter som viser statistisk signifikant helsegevinst ved deres virkestoffer med samme inntaksmåte under dobbel blinding?

Svar: Jeg kan dessverre ikke så mye om nitro oxide, å kvävoksid osv som jeg skulle gjort. Men driver å leser meg opp nå, å kjöpt 4 böker om dette som jeg skal lese (IKKE ang. Kyäni på noen måte)
Men til nå, det jeg har lest, er faktisk skremmende, at det ikke blir brukt mer en hva det blir i norsk helsevesen. Dr. Lazio i Göteborg er en som har kjempet for dette siden slutten på 80. tallet, å kjört ett litt eget löp på det. Å det er sinnsyk forskning han har gjort.
Å når 3 forskere fikk nobelspris i medisin i 1998 grunnet forskningen på dette, å dette blir satt i samme bås som X-ray og pencilin i viktighetsgrad, så sier det seg selv at dette er noe man skal forske videre på. Men når det kommer til dybden i dette, så kan jeg pr. idag dessverre ikke uttale meg, men kommer tilbake med svar når jeg har satt meg 100% inn i dette. Vist, jeg kan mye om det. Men vil ikke gå inn i dybden, når jeg ikke kan/vet alt med 100% sikkerhet.

Spm. 3
Antioksidanter har ingen veldokumentert helsegevinst. Det at antioksidanter har en viktig rolle å spille i cellebiologi betyr ikke at man bare kan spise antioksidanter og forvente helseeffekt. Forskningen på dette feltet er ganske sprikende.

Det er helt rett i at forskningen på dette er veldig sprikende.
MEN det som er ganske enstemmig er at frie radikaler kan sammenlignes med rust på en bil.
Å antioksidanter er bevist at bryter ned frie radikaler, på lik linje med rustsveising. (sagt på veldig folkelig måte)
Man trenger ikke väre rakettforsker, for å forstå at antioksidanter er nyttigt. Å personlig så kommer jeg aldrig til å slutte å spise masse antioxidanter, vitaminer osv. Å jeg har aldri värt noe helsefreak for å si det pent. Men så bra som jeg har det nå etter at jeg begynte på dette, trodde jeg ikke det gikk an å bli

spm 4.
Så når du på facebook deler bilder som kobler typiske innvandrernavn til mord, heroinsalg og driveby-skyting, så er det bare litt uskyldig humor?

svar: delte et bilde, som blir sendt rundt over alt. Et helt uskyldig greie. Hva er så galt med å ha litt humor?
Er det galt av oss å ha humor på dems bekostning? Vell, da har vi ikke akkuratt kommet langt i hvor tollereringen av ting går

"spm 5"
Det er noe folk burde vite om før de vurderer å gjøre forretninger med deg. Særlig når MLM er en businessmodell med ganske frynsete rykte.

Svar:
Ja, jeg har et veldig frynsete rykte. Å i morgen eller onsdag blir det sikkert ikke bedre, når pst, politiet osv skriver om meg, å koblingen til anders breivik(landsforäderen) på förstesiden av dagbladet.
å hvilken kobling vi har hatt sammen. Men jeg håper hvertfall at dem har tatt til vettet, å skriver en saklig sak, hvor fakta kommer. istedet for drittslenging! For fakta, å dårlig journalistikk er to helt forskjellige greier! Ja jeg har et dårlig rykte, men jeg er fortsatt en av norges beste selgere. Å i MLM så er det aller viktigste hvem du har med å hjelpe deg! Om du hadde blitt med i mitt team, så hadde jeg kjört full oppläring med deg, å dine venner som vil väre med i dette. Vi hadde sammen gått ut å hjulpet deg til å selge. Rettere sagt, så er det jeg som skal selge i starten for deg, til du lärer dette selv, å da lärer opp dine til å gjöre denne jobben!
Ryktet mitt er ikke bra nei, men hva er viktigst? At jeg har en kriminell fortid, en fortid som rasist, en fortid med narkotika osv? eller at jeg i nåtid går ut for å hjelpe folk best mulig, å gi tilbake til samfunnet det jeg har tråkket på å ödelagt i så mange år?
Kall meg gjerne et svin, men sorry, folk takker meg idag for hvem jeg har blitt!

Siste spm:
De fleste pyramidespill øker hele tiden til de kollapser. Just saying.

Nevn 5 store "pyramidespilll" som driver lovlig. Dvs 5 store mlm selskaper som har kolapset?
Samtidig så vill jeg vite hvordan det går meg verdens 5 störste "pyramideselskaper /mlm selskaper"
1. Toyota (Störste MLM selskap i verden)
2. Colgate (ikke vanlig herover å drive mlm med dette, siden mlm er så negativt i scandinavia) Men kjempe sotre ute i verden.
3. Amway
4. Coca Cola (samme som colgate, ikke gavlig her, fordi vi er generelt sett dumme. Hva er best? At rimi tjener 4 kr flaska, eller at du gjör det?)
5. Tyske bank, verdens störste mlm baserte bank.

Hvordan går det med disse selskapene?
Hvorfor har nå i 2010 Mercedez gått over til mer å mer MLM som Toyota gjör?
Hvorfor er 22% av verdens befolkning innen mlm bransjen?
hvorfor er 27% av alle nye dollar millionärer world wide fra MLM arbeid? Å da kun som distributörer, å ikke noe eierskap/ eller "toppen av pyramiden" som dere kaller det.
Å hvorfor er det estimert av störste finasnselskapene i veden at innen 2016 kommer det til å bli underkant av 10 millioner nye mlm dollar millionärer? Dette tilsvarer 4 stk i minuttet fra 2011(når artikkelen kom) å til 2016!

btw. Sto ikke her, men siden mange skriver det, å det er vanlig i MLM så tar jeg det med.
Hos samtlige andre mlm selskaper er det et krav at man har ökende omsetning i mnd, for å få lönn. Det er også et krav om at man skal ha mnd kjöp selv.
Det er flere av de uproffe distributörene hos oss, som sier at man må kjöpe inn for 100 poeng i mnd her også. Dette er totalt feil! Å noe vi tar tak i så snart vi ser noe av dette!

VI ANBEFALER det! fordi det er produktene til deg selv i mnd! Å det er veldig fint å jobbe med noe som man selv har en story på!
Jeg er personlig en dyktig selger, å jeg solgte i november og desember med munnen. Jeg brydde meg ikke et sekund om produktene. Solgte bra.
MEN når jeg begynte på produktene selv, å fikk min egen story, å snakket fra hjertet istedet. Da ble jeg nr 8 beste selger i hele verden i Januar mnd. Nr 9 på innhenting av partnere. Noe som gagner samtlige av min downline selvsagt!
Fr i vanlige mlm selskaper, så er det ikke sånn at man tjener penger på uplinen sin. Men det gjör man her! For her bygger vi team! Vi jobber sammen i team! Vist, det ser ut som en pyramide struktur. Men det kommer man ikke unna, uansett hvordan selskap man jobber i enten det er regjeringen, statoil, kyäni eller ulovlige selskaper som world games inc osv. Men samtidig så er det sånn hos oss, at det er veldig lett å tjene mer penger en din sponsor/upline. Å alt handler om kundene dine.
Om du blir min downline, så tjener ikke jeg mer en noen få kroner på dine kunder, dette fordi du skal jo selvsagt ha mesteparten av provisjonen selv! JEg som teamleder tjener litt, siden jeg er din mentor.
Men la oss si at jeg har 100 distributörer, å dem selger 10 stk i mnd. Det gir en mnd lönn til dem förste mnd på 460 000,-
Av dette tjener jeg TOTALT 12 000,- Vist, at snitten av lönnen er da på 4600,- ¨jeg 12 000,- Men så har jeg trent opp, å kanskje også skaffet majoriteten av disse kundene for dere!

Sitat av stagg Vis innlegg
Se på Facebook profilen til Mr. Martin Rustad. Han har bilder av Porsche og Lambo som lokkemiddel, flere som spør han angående Kyani men han sier at de må møtes om han skal gi ut mer info.

Hele Kyani minner meg om Natures own som var for en del år tilbake. Var med på noen møter, men skrev aldri under noen kontrakt. Hadde 2 kamerater som skrev under, de endte opp 6000 kr fattigere med produkter som de ikke fikk solgt. Han som lurte de med minner mye om Martin, akkurat samme framgangsmåte. Siden Martin tidligere er dømt som svindler, stiller ikke det akkurat Martin i noen bedre lys når han fronter Kyani.
Vis hele sitatet...


Jeg kan gjerne ta alt med dem via face. Men vis jeg skal tegne å forklare for dem, så er det vell like greit å ta det når jeg likevell skal til distriktet der eller?

Hva er så galt med at jeg fronter Kyäni? Det er en stor missforståelse at jeg er störst i Norge, å har tatt dette dit osv. Jeg har majoriteten av mine kunder, downlines og partnere i Sverige, Canada, Österike og Usa jeg! Har bare rundt 40-50 pers i Norge tror jeg.
Derimot er det en "konkurrent" av meg, som har nesten 1200 personer i Norge, å kjörer KNALLHARDT om dagen! Noe Kyäni og Norge taper mye på, siden dem bare etterlater seg "deadmeat" . Signerer inn i alle retninger, å gir nesten ikke noe oppläring, trening osv. Å bare lar dem seile sin egen sjö.. Vi fölger opp så alle tjener penger vi! Det som er viktigst!

Sitat av Carmex Vis innlegg
Litt artig at du må kommentere på hvert forum/blogginlegg som skrives på nettet å forsvare deg. Det er jo ganske åpenlyst at noe er fishy. Ikke bare det, men jeg har snoket litt på facebooken din, og det er så mye "douchebag" som stråler ut av deg. Dere har tacky titler og snirklete ord på ting. Litt som en gjeng i barneskolen.

Altså om MLM var veien å gå hadde fler gjort det. Det finnest ingen superfrukter, magiske drinker, mirakel kurer eller hurtigruta til rikdom.
Vis hele sitatet...

Hadde flere gjort det?
Tror du burde gå ut å sjekke fakta for hvor mange som aktivt jobber med MLM i verden jeg!
Er bare i Scandinavia man ser ned på MLM, men dette er i stor grad på vei til å forandre seg heldigvis!
Folk begynner endelig å komme seg litt ut av de trangsynte tankene, å ser hvilke muligheter som finnes!

Finnes ingen superfrukter?
Superfrukter er en betegnelse på enkelte ekstremt sunne å bra frukt/bär osv.

http://en.wikipedia.org/wiki/Superfruit

Å at jeg skal forsvare meg, er ganske åpenlyst. Med tanke på at jeg blir uthengt i alle retninger for masse jeg ikke er!
Jeg er på ingen måte nazist, aldri värt. Ja jeg var rasist tidligere. Men dette er ikke et syn jeg har nå lengre. Har trukket meg totalt ut av samtlige miljöer for lang tid siden.

At folk kaller meg svindler f¨r dem bare gjöre. Men kanskje dem burde sjekke hvor gammel jeg var når jeg gjorde disse tingene?
14-15 år var jeg når jeg gjorde de förste tingene, som jeg ble dömt til 360 timer samfunnstjeneste for.
18 år var jeg når jeg gjorde det jeg ble idömt betinget fengsel med 3 års prövetid.
Nå er jeg 25 år gammel, altså 7 år siden jeg gjorde noe. Å jeg har ikke sittet en eneste dag i fengsel i mitt liv. Gjort opp for alt det dumme jeg har gjort.

Så kanskje få storyen rett för man begynner å spre rundt seg med skit?

Sitat av afen Vis innlegg
Nok et pyramidespill.
Vis hele sitatet...
Forskjell på pyramidespill, å en helt vanlig normal struktur!

Sitat av Ella Vis innlegg
Er det virkelig noen som gidder dette da ??
Vis hele sitatet...
Mål innen 2020 = 10 millioner KUNDER i europa
Mål innen 2020 = 200 000 distributörer i Europa

Öker med rundt 10-12 000 i mnd totalt sett nå, å flere å flere blir det, i raskere å raskere tempo