View Single Post
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
905
Sitat av Pure_chris Vis innlegg
du skal gjøre det ganske klart for dama di at det å prøve hasj bør tenkes om nøye, sett alt for mange eksempler på hvor typen alltid introduserer jenta for hasj (og liknende) også kaster dem plutselig bort et par år av ungdommen sin ved å slutte på skole og bare sløve bort hverdagen.

anyways, ikke gjør dette hos noen kjipe typer i en røykfylt leilighet, be heller noen av de du kjenner som kan mekke om å gjøre alt klart for dere også stikker dere to sammen alene et fint sted, mye finere opplevelse for henne garantert
Vis hele sitatet...
Jepp, er veldig klar over dette. Stresser dette for henne, ang holdninger til rusbruk og sånt. Faktisk anbefalt henne å lese noen tråder her på bruket om temaet før vi skal gjøre det. Vil jo absolutt ikke ende som potheads, men heller bruke det sjeldnere, enten rekreasjonelt eller bare for å kose oss sammen en kveld. Nå i begynnelsen er det kun for å introdusere henne for rusen, men for meg blir det min 3. gang over et tidsløp på 3 måneder. For meg er det kun for hyggens skyld, men fortsatt veldig moderat.

Og settingen skal planlegges ganske bra, så det skulle ikke være noe problem. Det å gjøre dette er heller ikke noe vi stresser, men planlegger litt framover, for å få best mulig opplevelse.
Sist endret av Zyke; 9. mars 2012 kl. 05:22.