View Single Post
Gammel Traver
lockhead's Avatar
287
Sitat av El Benzodente Vis innlegg
Takk for spørsmålene!

Ang. ditt spørsmål om hva du gjør ved sterke smerter vil jeg råde deg til å kontakte din fastlege. Snakk til ham/henne om smertene og jeg er sikker på at legen vil kunne hjelpe. Det kan være alt fra å gi råd, skrive ut noe mot smertene event. henvise deg til videre til fysioterapeut eller annen spesialist. Når det gjelder smertestillende er det store forskjeller på medikamentene, alt fra reseptfrie du selv kan kjøpe på butikk og apotek til sterke reseptbelagte og vanedannende preparater. Mitt råd der er å forsøke det meste før du takker ja til A eller B preparater, men det er selvfølgelig et alternativ ved sterke smerter og da bør du følge legens råd ved dose og lese nøye gjennom pakningsvedlegg. Mosjon og trening er noe jeg selv har erfart hjelper godt ved enkelte typer smerte.
Håper svaret mitt var til hjelp og ta gjerne kontakt igjen.

Mvh
El Benzodente
Vis hele sitatet...
Spørsmålet hennes var ikke hva hun gjør ved sterke smerter, men hva DU gjør mtp. din rus historie. Takker du nei vist du får oxycon eller hva fan det heter i frykt for relaps?

Blir ikke videre imponert når du kommer med "snakk med legen din, prøv ibux før du går å får parlagin forte" Man trenger ikke 20års fartstid som narkoman for å gi det rådet til noen. Det sier vel nesten seg selv...

"all bruk er missbruk?" Du om det..