View Single Post
Jeg gir videre backup til de som anbefaler inntak av benzo først. Cannabis kan forsterke noia og sende deg ut i noiapsykosehelvete på amfnedtur, er lett for å få hallusinasjoner, vrangforestillinger og gud bedre makan til noia om man røyker etter for lenge våken på speed... Jeg vet at det for noen går veldig smooth, mens for andre så kan det bli så bad shit at det går utover psyken på lang sikt. Er mye meth ute i speeden for tiden også, som er ennå mer nasty å flippe ut på om man skulle røyke seg schizo på avtenning...

Valium er uten tvil vinneren, 20mg diazepam er kremen av kremen på avtenning, gjerne litt mer om man har toleranse eller er hard-head. Valium gir godfølelse og man kan i grunn kverke alt av avtenning utenom at man er loket og utslitt med det. Man kan få utrolig behagelig ruseffekt av diazepam selv om man er på nedtur. Etter valiumens effekt er på plass så er det greit med hasj, for da slipper man alt strevet av ting som kan forsterkes. Med mindre man har ekstremt dårlig vare (les: kuttet som faen med andre stimulanter) så klarer de fleste å sove etter et par blå og noen gode trekk.

Ellers som anbefalt tidligere, næring, helst av den gode sorten, altså ikke junkfood, men noe næringsrikt, for eksempel et fruktfat etterfulgt av biff og fløtegratinerte poteter med en lekker kirsebærsmoothie til dessært.

Min personlig beste erfaring med partyslutt er når jeg gikk hjem etter festen, tok meg to solide striper med veldig ren og god amfetamin i håp om å holde festen gående ut dagen for meg selv på dataen, endte opp med å bli speedstein og fyrte i meg to blå. Etter en halvtimes tid så satt jeg og koste meg så det skal vanskelig gjøres å kose seg ellers mens hele kroppen min var myk og behagelig nesten slik som på opiater. Etter denne kvelden fikk jeg på en måte ingen regelrett nedtur - jeg var våken og pigg i fem solide dager etterpå, problemet var bare det at jeg var hissig som faen, manisk, oppførte meg rart og periodevis veldig dårlig og bakken drev og vugget under meg når jeg gikk ute.

Korken kan du trykke i deg mens du speeder istedenfor alkohol så blir du mat i stilen som vi så fint sier det i Bergen (prøv å si det til deg selv etter en kork og en strek... - "eg e mæææt i stiln!" - så er du hekta for alltid). Kork egner seg både på og av speed, man kan korke seg i søvne med det for eksempel, men da er et rent produkt og store baller essensielt, og man kan ende opp med å våkne brått igjen etter fire timer, noe som ikke er et problem med valium som har en enorm halvveringstid.