View Single Post
Sitat av MyBallantine Vis innlegg
Ingen stor fan av rohypnol har sett en rive tenner ut i blandingsrus....nå er vel rohypnol nesten ikke i omløp lenger heller?

kan man spørre om dosering av rivotril eller valium for å dempe makkanedturen? Og er det noe jeg bør være forsiktig med i den forbindelse? Pepper taes jo gjerne sammen med sprit og på en 2-3 dagers får en jo i seg betydelige mengder av begge deler.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, det er lite rohypnol å oppdrive. Har blitt erstattet av et lignende stoff jeg ikke husker navnet på. De fleste rivotrilene du får er 2 mg's, mens valium som regel er 10 mg. Selv mener jeg 2 mg rivotril er en ideell dose for å lande pent uten at du kaster vekk flere dager på det. De fleste benzo-sammenligningene sier 0,5 mg rivotril tilsvarer 10 mg valium, altså er 2 mg rivotril= 4 valium på 10 mg.

Er man veldig full kan dette forøvrig være nok til å sende deg over toppen og utfor stupet, siden benzoer virker synergistisk med alkohol er det viktig å tenke over hvor full man er før man hiver de i seg. Det beste er å vente endel timer fra siste drink, enda det ofte er vanskelig.