View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Ein sau har også utvikla organsystem og auger. Like fullt er det generelt akseptert å drepe dei for mat.

Tingen er at alle pattedyr har rimelig lik fosterutvikling til eit vist stadium. Du vil neppe sjå skilnad på ein hund og eit menneske på tivekersstadiet. Det er ein celleklump, totalt ute av stand til å leve utanfor livmora, altså meir eller mindre utan eit utvikla organsystem, og totalt utan kognitive evner. Å samanlikne det med eit menneske er i mine auge eit hån mot mennesker sine evner...

Du underbygger heller ikkje påstanden om at det er rimelig akseptert i medisinen at det er eit menneske, ei heller at det har veldig mange av dei samme funksjonane som eit menneske har - for det har det vitterlig ikkje. Det har ikkje hjerne å snakke om, ikkje sjølvstendig fordøyelsessystem, ikkje sjølvstendig blodomløp, ikkje åndedrett, ikkje utvikla nervesystem... Det har omtrent ingen av funksjonane eit utvikla menneske har.
Vis hele sitatet...
En sau er ikke et menneske, og har dermed ingen verdens ting med saken å gjøre.

Det er videre riktig at det er vanskelig å skille mellom pattedyrsembryo, men jeg tror at innen 10 uker klarer de fleste å se forskjellen, da faktisk det kalles et foster denne tiden (fosterets levetid på 8 uker og graviditet på 10 uker). Ta deg et googlesøk på hundefoster, og etter et menneskefoster på 10 uker, så ser du nok også forskjellen, selv om disse bare er ultralyd og ikke virkelige.

Fosteret har etter 10 uker et velutviklet nervesystem og hjerne(selvsagt ikke ferdigutviklet), og hvilke kognitive evner det har, vil vi sannsynligvis aldri finne ut av. Det vi vet er at fosteret har hjerne og hjernen har blodtilførsel.

Påstanden min om at det er rimelig akseptert i medisin at et foster etter 10 uker er et menneske, var vel så godt underbygget påstanden om at det ikke var det. Mao du tok poenget.

Her kan du lese mer om fosterets utvikling: http://www.lommelegen.no/321908/fost...ra-uke-til-uke
Sist endret av reklame; 6. januar 2012 kl. 14:40.