Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg har på ingen måte tenkt til å forsvare bruken av dette tryptaminet. Om man vil drive med søramerikanske sjamanistiske praksiser er det opp til enhver. Jeg for min del syns settingen og stemningen jeg og vennene mine hadde var helt perfekt. Og det at DMT ikke finnes gøy er bare tull, etter min mening. Jeg kom ut av det med en veldig behagelig og god følelse i kroppen. Selv da jeg så de sykeste tingene jeg noen sinne har opplevd med rusmidler var jeg ikke en smule ukomfortabel, engang. Faktisk var det mer slik at jeg ikke klarte å tenke i det hele tatt. Det var mer enn nok å bare observere. Og slik hadde de andre det også.
Vis hele sitatet...
"Gøy bare tull" blir en selvmotsigelse når du definerer opplevelsen som behagelig. Gøy og behagelig er ikke det samme. Jeg har til gode å oppleve én eneste referanse til at DMT er GØY, og det tror jeg faktisk de fleste andre her inne har også.

Spirituelt, interessant, deilig, behagelig, skremmende, religiøst, vekkende osv., men ikke gøy. Noen synes det er gøy å røyke på seg lættis, noen synes det er gøy å stuke, men det er respektløst mot stoffet i seg selv å kalle det gøy. Da har man misforstått noe.

Ok begynn å whine...
Sist endret av Fawkes; 28. november 2011 kl. 16:06.