View Single Post
Man skal være veldig skeptisk til antipsykotiske medisiner, og hasj er ikke bra for noen! Såklart, man kan spekulere i at enkelte "fungerer" i samfunnet selv om de røyker. Klart det, men i det lange løp er hasj noe som alle burde holdt seg borte fra. Røyka mye noen år, og har også vært innlagt på psykriatisk pga dyp depressjon og i grenseland til psykotisk. Har også erfaringer med antipsykotiske medisiner, som f.eks Zyprexa, som nå har ødelagt en liten del av nervene mine. Jeg klarer ikke å drikke fra et glass eller pusse tennene uten at jeg skjelver som et helvete.

Hvorfor fikle med hjernen våres på denne måten? Vi er lagt frie, men flere burde tenke på hva de faktisk gjør meg seg selv! Elsk hverandre, elsk deg selv, evig kjærlighet til folket!

*edit*

Nå går jeg på verken antipsykotisk eller antidepressiva, og vet du hva? Utenom de små skjelvingene har jeg det helt supert! Man må bare jobbe seg igjennom alle de slitsomme dagene.. Det er slik man blir helt frisk. Man må ordne opp, gå aktivt inn og gjøre de rette tingene.
Sist endret av molefonken; 23. november 2011 kl. 19:47.