View Single Post
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jeg er uenig!
Musikk kan i mine øyne lett defineres som god, dårlig eller midt i mellom. Musikkopplvelsen er nok subjektiv, men noen objektive kriterier finnes definitivt. Skulle man fulgt logikken din vil det jo ikke være mulig å skille i kvalitet på noen av kunstformene som dans, litteratur, malerier, ballett osv...
Vis hele sitatet...
Sett at du ikke troller, eventuelt til de som måtte mene noe ala det du skriver.

Det blir litt som å finne den beste brusen. Det kan godt være en vag kollektiv enighet, men det er individuelt sett umulig. Med mindre du dreper alle som er uenige.


Noen hater trommer i musikken, og det er absolutt ikke ulovlig eller feil, og noen hører ikke på musikk uten trommer. Hvordan skiller du mellom hva som er best, uten å ty til personlige preferanser?

Eller mener du musikk skal være intrikate stykker du må ha lang erfaring/trening for å kunne utføre? Igjen er det kun personlige preferanser, som er akkurat det "i mine øyne" henviser til.


Ingen oppegående personer kan si at noen tar feil fordi de liker en annen type musikk.
Sist endret av Zepur; 22. november 2011 kl. 18:14.