View Single Post
Sitat av E=Fb Vis innlegg
Nei fytti hælvete. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt meg et svært magadrag og flytta ut.
Vis hele sitatet...
Ser den, men det er ikke slik det er! Både penger og tid er to ting som holder meg tilbake. I tillegg gutta, så må man tenke "long-term". Jeg har kanskje ikke det beste forholdet til min mor, men glad i henne er jeg da. Om jeg hadde gjort det, så hadde det nok ødelagt det lille vi har.

Jeg har planer om å flytte om noen år. Går VG2 Elenergi nå, så er roughly et halvt år til jeg skal ut i lære. Da blir det penger på bordet, får se hvor langt jeg kommer med det!


Men takk for feedback!

- Serenity

Sitat av Taurean Vis innlegg
Ville flyttet, særlig når jeg vet at alle kan komme og gå på rommet ditt uten videre. Sånn var det hele tida da jeg vokste opp, helt forferdelig. Fikk ikke lov til å låse rommet pga "hva skjer hvis det begynner å brenne" -.-

Hvis mora di ikke stoler på deg, men du -må- følge hennes linjer, er det litt dumt. Tillit må gå begge veier.
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer. Men jeg har hatt det totalt motsatte. Jeg låste, fyrte i fred, kunne kulan', se en film. Høre musikk. You name it. Elsket det. Men som sagt, uforsiktighet ødla alt!

Men jeg ønsker jo å flytte, på grunn av flere ting. Får bare bite tennene igjen, jeg klarer dette!

Takk for feedback!

- Serenity