View Single Post
Skal selvfølgelig holde hodet oppe! Føler alt som hadde noe med livet mitt å gjøre var et annet liv, at jeg nå lever i min egen verden, og det er jeg FAEN MEG drittlei av nå! Kjenner jeg blir jævla pissed på den tilstanden her, at det er mulig å bli så dårlig på no sånt piss!

Fant forresten ut en ting til.. Har hele tiden hatt angst og tenkt "hvor har livet mitt blitt av" og litt ekkelt å se meg selv i speilet osv pga depersonalisering, men greia er at jeg tok en røyk (tobakk) i går og kjente nikotinet litt pga ikke røyka på en stund, så ble naturligvis litt svimmel. Det som skjedde var at jeg fikk en mye sterkere type angst, og jeg kjente med en gang at dette var den type angst jeg fikk 'den kvelden' (altså da jeg løp ut av huset og sånt). For å på enklest mulig måte beskrive denne type angst så var det slik at pulsen min skøyt til sikkert 200 på 2 sekunder og jeg fikk en trang for å løpe bort, løpe etter hjelp i full desperasjon. Hele kroppen min strammet seg og jeg fikk full panikk, ville bare løpe bort etter hjelp fordi jeg fikk litt den følelsen at jeg kollapser fullstendig. Daa begynner jeg å tenke litt.. i og med at jeg fikk akkurat samme type angst den kvelden med gutta så tenker jeg at kanskje ikke hasjen hadde all skylden, men at jeg faktisk av en eller annen grunn fikk så angst at det var derfor jeg løp ut av huset og sånt. Mest sannsynlig så var det jo hasjen som trigga det, men uansett.. Fikk altså denne angsten nå for første gang siden den kvelden og jeg kjente 'den type' angst igjen med en eneste gang! Vet ikke om alle skjønte helt hva jeg mente her.. Dette konstanterte i hvert fall at jeg ikke er frisk!

Hukommelsen suger fortsatt big time, noe som også går meg på nervene! Er så drittlei..