View Single Post
Har følgt denne demonstrasjonen siden min første post nå, youtube, aviser, intervjuer, nettsider osv.
For det første virker det virkelig som det er en News blockage.
Yahoo satt opp ett spam filter som blokkerte ALLE mail linket til organisasjonens side.
Jeg har sett youtube filmer fra demonstrering hvor flere har blitt fjernet mens jeg har sett på de.
Enkelte filmer har vært oppe i 1-5 minutter før de har blitt fjernet.

Politiet har allerede brukt pepperspray mot grupper som ikke viser aggresivitet eller er ulydighet, voldelig arrestasjoner har blitt foretatt uten grunnlag og med brudd på The Constitution.

I intervjuer med demonstrantene forteller de at de demonsterer mot det privat eide systemet i USA, hvordan privat eide banker, finans systemer og andre store organisjasjoner som Goldman sachs styrer landet, penger og politikken.
De har mistet jobber, hus, forsikringer, pansjonsparinger osv. Og myndighetene viser ingen interesse til og hjelpe til.

Jeg fant intervjuer med enkelte reportere og nyhets kanaler som forteller at de har blitt pålagt taushet om og informere noe som helst fra denne demonstrasjonen.

Personlig synes jeg det er rart at youtube driver å sletter videor fra disse intervjuene og generelt filmer fra demonstrasjonen.

Den eneste videoen jeg har fått se stå lenge er denne
http://www.youtube.com/watch?v=a1tCYAEDl6g

Her ser du klart og tydelig at en høyere rank politi betjent holder tilbake sine egene politi ansatte,. Hvis dette går over stokk og stein og kraftig vold blir innvolvert kan de ikke holde news blockage lengere og det blir fritt fram for pressen og skrive om saken, noe som vill blåse det opp enda mere.

Så til nå prøver begge sider og holde det organisert, men man klart og tydelig kan se at politiet sakte men sikkert tyr til mer vold og drastiske tiltak i flere filmer