View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Jeg skjønner godt hva du mener, og en voldelig demonstrasjon selger alltid bedre enn en fredelig.
Men hvis den er så vanvittig fredelig, hvorfor har de da arrestert 700 stk? Hadde jeg vært en journalist skulle jeg værtfall klart å vinklet dette til bra salg. 700 stykker puttet i fengsel, om ikke demonstrantene gjør noe aggresiv skulle jeg værtfall lagt skyllen på politiet,.
Vis hele sitatet...
Må eg sitere meg sjølv?
Sitat av Slashdot
Som eg sa så har det fram til no vore stortsett fredeleg demonstrasjon, som ikkje vil selje aviser spesielt bra. Det siste døgnet si utvikling har snudd litt på det, og eg viste til google news søk som gir en god del treff på 'brooklyn bridge protesters'. Nett no er det også på forsida til NYtimes.com, rimeleg høgt oppe. Og NYTimes er ikkje ei provinsiell småavis akkurat...
Vis hele sitatet...
Kva del av 'fram til no' er uklar?
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Hadde egentlig ikke så mye annet syn på saken bortsett fra at jeg syntes det var merkelig fra medias perspektiv og ikke blåse det opp.
Vis hele sitatet...
Og spørsmålet du da bør stille er om det er veldig uvanlig, eller veldig dramatisk nyhet, og om det vil selje aviser. Å spekulere i sensur er feil ende å starte i. Sensur er eit alternativ om svaret på samtlige av spørsmåla er eit rungande ja. Media undertrykker ikkje frivillig uvanlige, dramatiske nyheter som vil selje aviser.