View Single Post
Over 700 arrestert så langt og du kaller det en fredelig demonstrasjon som ikke er første side stoff?
Når jeg skum leser over hele VG, Dagbladet, Aftenposten og en haug lokal aviser, så finner jeg denne saken mye mere interesang enn fks "Fra varmerekord til høststorm og snø"

De har sittet 2 uker i wall street før de går til Brooklyn Bridge, og det var ikke første side stoff? Men når en gjeng på 10 sitter i ett tree som skal kuttes ned kan gjærne NRK putte opp en reportasje..

Ja jeg finner også en haug med søk og småe reportasjer om saken, men man skulle tro at noe stort som dette skulle fått litt større dekning.

Er bare mine tanker om saken. Kan forsåvidt være at det er så amper spenning i USA nå at de faktiks ikke vill gå ut og informere om at folk gjør opprør mot myndighetene i frykt om at det skal gå til det værre. Synes bare det er rart at nyhets kanalene sitter på en så god sak

PS: Det var ikke ment som en konspirasjon, men mere at de kan være tilbakeholden for å ikke helle mere bensin på bålet. Det kan være forståelig, mange sinte sjeler i USA og man vill gjære ikke tiltrekke de til gruppen ?