View Single Post
Jeg liker mxe veldig godt Kjøpte 3g av dette i sommer og har kanskje 100 mg igjen. Har ikke tatt alt selv.

Rusen synes jeg er veldig spesiell og den har mange forskjellige og rare faser. I begynnelsen er det nesten som og være brisen, svimmel og litt snøvlete og etter hvert blir man mer og mer "spaca", små hallusinasjoner som kan utarte seg til at hele rommet flyter rundt og alt er kaos, men man klarer og holde roen og nyte det (jeg synes hvertfall det, men kan selvfølgelig variere fra person til person)

Tiden nytter det ikke og følge med på, om det er gått 5 minutter eller 5 timer siden jeg doserte sist, har jeg ikke sjangs til og vite. Så jeg bruker og ha alarm på mobilen så jeg ikke doserer mere en 1 gang hver time hvertfall, men som regel bruker jeg og vente 1.5 til 2 timer

Synes ikke det er avhengighetsskapende, kan godt vente 1-2-3-4 uker mellom hver gang For jeg synes dette er et såpass gøyalt stoff at jeg vil nyte det og ikke misbruke det

Doseringene mine ligger mellom 20-50mg nasalt. Starter som regel med 50mg og justerer på med mindre doser som 20-30mg
Sist endret av ViciousDelicios; 29. september 2011 kl. 18:18.