View Single Post
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Skjønner ikke at folk gidder å stresse med det her, synes det er så hauset opp av politikerne og ulike kjente forskere osv. Vil ikke akkurat si jeg er enig med FrP og de vitenskapsfolkene, men jeg lever mitt liv. Har planer om sportsbiler når jeg er ferdig utdanna, planer om å leve ett helt normalt og problemfritt liv uten å gå å tenke "GURIMALLA ER IKKE DETTE GODT FOR MILJØET????". Jeg er ikke en som kaster søppel o.l., jeg er realist.
Mange av disse miljøaktivistene kjører rundt i biler med forbruk på 2liter på mila, hvordan kan du forsvare det utslippet når min flunka nye sportsbil slipper ut 0.5liter på mila? Nei, kan du ikke det? Uff... synn?

Jeg synes folk burde syte mindre, bare slutt å stress. Ro dere ned, ta et glass brus å dra til hytta, sitt å se på elva som renner så fint, hør på fuglesangen, tenk ikke på hvor store utslipp det var å bygge hytta, hvor store utslippene på materialen var, hvor store utslippene på frakt osv. var. Nei, slapp av

Jeg tror livene våre har nok av bekymring, vi trenger ikke mere å bekymre oss for enn det vi allerede har.
Sist endret av uaexed; 10. september 2011 kl. 23:10.