View Single Post
Vist du som nevnt flere ganger sjekker opp i nettbanken at du har kjøpt kniven så er det faktisk mulig å gå så langt som 5år tilbake i tid, det eneste som er kjipt da er at det står ikke HVA du har kjøpt men bare hvor mye penger du brukte, i en rettsak kan du faktisk dra den så langt at politiet må sjekke ut overvåknings kameraet fra Pentagon på tidspunktet du hevder at du var der. De kommer garantert til å nekte på at det går ann men om du snakker salig for deg å får et godt øre hos aktoren kan dette gå fra straffe sak til erstatnings sak.

Deretter blir det ikke noe problem for deg å lede din egen sak, men om du ansetter 3en advokat så må motparten betale for saksomkostningenen du har hatt rundt saken.
Men risikoen er jo at Forelegg osv kan sette deg i en jævelig dårlig klemme.

Jeg husker veldig godt i min først rettsak at jeg fikk en liste fra rullebladet mitt å bøteregisteret å der sto det ikke en dritt på rullebladet men dommeren prøvde og bruke en bot som var ferdig betalt og alt imot meg i saken å advokaten min satte han grundig på plass så jeg slapp unna med 100 timer sammfunnstraff for misshandling bare for at dommeren prøvde å skyve på meg mer enn det som var tilfelle at jeg kunne dømmes for.