View Single Post
Sitat av geirbauer Vis innlegg
Hvis han hadde lagt den nederst med vilje regner jeg med at han ville skrevet det i posten, ettersom det er et viktig poeng.
Vis hele sitatet...
Det var ikke et viktig poeng før du spurte om det.

Sitat av geirbauer Vis innlegg
At den humpet seg ned og under mye "søppel" ser jeg også som lite sannsynlig. Og ettersom han nettopp hadde kjøpt den tenker jeg at han nok heller ikke har romstert så mye i sekken etter det.
Vis hele sitatet...
Den ble kjøpt noen timer tidligere ifølge forklaringen. Drar du for eksempel opp en genser fra sekken din, så havner fort det som lå øverst lenger ned. Det er ikke noe usannsynlig eller ekstraordinært med det.
Sitat av geirbauer Vis innlegg
Jeg mener det ikke er et tynt grunnlag. For all del, det kan være jeg tar feil, men jeg syns i hvert fall historien lukter svidd.
Vis hele sitatet...
Det er et syltynt grunnlag uansett om du innrømmer det eller ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal late som at det er så himla usannsynlig at en gjenstand havner nederst i en sekk. Du må for all del tvile så mye du vil for min del, jeg ser bare ikke hvilket grunnlag du har for det. Av og til har man kanskje bare lyst til å være litt ekstra mistenksom? =)