Tråd: straff?
View Single Post
Sitat av andyq Vis innlegg
ParadiseCity: "når du skal leke fredsmegler for du også tåle støyten spør du meg"

Så du mener at om man ser en urett bli begått mot noen, så skal man bare snu seg og la ting gå sin gang.

F. eks. en gammel dame blir forsøkt ranet av en med kniv, da skal man gå videre, for om man bryr seg og forsøker å stoppe angrepet, fortjener man en kniv i magen?

Håper virkelig ikke at du er representativ for hvordan de fleste tenker.
Vis hele sitatet...
det pissa du i motvind ass.. om en gammel dame blir ranet av en kar med kniv så må du regne med at du kan også bli stabba...

Sitat av Glenni Vis innlegg
Dere er 15 og drikker... Ikke rart de yngre generasjonene bare blir dummere og dummere...

Drink your brain out, litteraly.
Vis hele sitatet...
enig der ass, jeg som eldste sønn har lagt merke til dette, da jeg var 13 cracka jeg egne spill å bygde min første pc, lillebror som er 16 og spiller mye dataspill har ikke peiling på hvordan man gjør noen av delene...

ikke tro at jeg er noe mega-geek, fordi det var mere en hobby, sleit aldrig med venner etc, og ja jeg exprimenterte også med alkohol på den alderen, men da var det "vennegruppa" og ikke jævla lame 19 årige som driver å fester med 15 + - kidz