View Single Post
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av ghettokid Vis innlegg
i underkant av 1500kr



fyrstikkhode var perfekt mengde.



Jeg trodde virkningen var minimal på stoffet, så jeg tok ikke inlegget ditt seriøst. DET angrer jeg sterkt på.

Vel, dette er noe av det mer syke jeg har vært med på. første gang gikk alt fint, mengden tilsvarte ca ett fyrstikkhode. Dette var plenty, og ga en god, laidback og chill rus. Muching og filmkveld var kjempekos
''nattingsen'' dagen etter, var ikke det.

Jeg var småtrøtt, forbanna og stressa. Så jeg røkka filtret ut av en sigarett, klemte ut 0.5cm ut av fronten på sigaretten og kjørte den ned i posen for og fylle den med jwh.

knipsa deretter for og få ut mest mulig fram til jeg syns det så ''ca'' ut som et fyrstikkhode igjen. Kan ikke ha vært så veldig mye mere, ikke det dobbelte hvertfall. Men jeg bæda, og det noe sykt. Det var VARMT, det var VANSKELIG og bevege seg, jeg var livredd, hjerte slo ukontrollert og jeg trodde jeg var på mine siste minutter. Etter dette husker jeg stort sett ingenting før rundt 2 timer etterpå. Da ligger jeg i senga og flirer til scrubs mens jeg har spist 400g sjokolade, drukket 3L brus og tydeligvis vært badass i gaming.

Ellers er stoffet toppers. Men til alle som tenker at det sikkert går bra: Du VIL angre bittert om du bare doserer litt feil. Stoffet er potent som faen.

En annen ting jeg merker, og som jeg har hørt har vært tilfelle hos flere er at jeg blir ekstremt kåt under rusen, og det henger liksom igjen etter jeg har røkt også.
Vis hele sitatet...
Konge. Om du blir litt mer kåt av rusen er jo supert når madammen klager på for lite. (ja jeg vet, er som regel omvendt men jeg er litt "smårar)

Men skal uansett vente en god stund før jeg eventuelt prøver JWH. Stoffet er tross alt kjemisk framsatt. Lese seg litt opp om det er vel en fordel når man skal innta "stoff".

Takk for oppdatering Ghetto