View Single Post
Sitat av HippiRødstrømpe Vis innlegg
Hvis det faktiskt er noen her som vil stemme ved valget, så har jeg lyst til å opplyse dere om et par ting, brukte hele natten til å studere og tenke på et par ting, la meg ikke til sengs før klokken var 5 på morgenen, og har vel studert, lest og skrevet denne teksten i Word i ca. 7-8 timer sammenhengende i full konsentrasjon. Det er på tide at man klargjør diverse fenomener som manifesterer seg i samfunnet, spesielt med tanke på tragedien som skjedde i Oslo og Utøya. Leser dere denne teksten så er jeg rimelig sikker på at dere vil få et nytt syn på samfunnet og hvordan ting henger sammen. Det gjelder alt fra narkotikadebatten til den minste detalj i invidets liv. Her er den hvertfall:
Vis hele sitatet...
Skal jeg være helt ærlig er jeg som oftest uenig med det du pleier å poste her. Satte meg derfor godt til rette med kaffekoppen når jeg kom over innlegget ditt og så frem til en god og livlig debatt. Etter å ha lest hele teksten, to ganger, må jeg si at jeg er veldig, veldig enig med deg. Teksten er også så bra formulert at du fortjener kudos for deg også. Personlig frihet er dessverre noe som ikke står så høyt i kurs hos våre politikere. Forbudsmentaliteten sitter dypt.

I kommunevalget stemmer jeg mye mer på enkeltsaker og personer enn hva moderpartiene står for. Av den grunn vil jeg i utgangspunktet stemme på SP da de i min kommune har kandidater med mest integritet og fornuftige nok standpunkter. Dessverre står de veldig tett med krf som er ett parti jeg ikke klarer å fordra på noe som helst nivå.
Å innføre eiendomsskatt, mot det som var deres største valgløfte ved forrige valg, for å finansiere en overdrevent dyr ny kirke er det største eksempelet på en lang liste med idioti fra den gjengen. Det at toppkanditaten er er selvglorifiserende og uten ryggrad bidrar ikke nevneverdig heller.

Om jeg ikke leverer inn en blank stemmeseddel ender jeg nok opp med å stemme på Venstre, rett og slett fordi de er det beste av flere onder i min kommune.