View Single Post
Blir Frp på meg her første året som stemmeberettig nå, så dette passer fint. Forøvrigt vært medlem av Frp og Fpu i ca 2 timer nå... Stemmer ikke Frp fordi jeg hater Ap men fordi jeg er enig i mange av meningene dems som, Skolepolitikk, Skattepolitikk, Asyl og Innvandrings politikk, Forsvarspolitikk, infrastrukturs politikk etc...

Helsepolitikken dems er latterlig men jeg tviler på at de noensinne greier å realisere den. Aktiv Dødshjelp er jeg veldig for! Da det ikke er verdig å tilbringe sluttfasen i livet, som sultende, medisin trengende, smertelidende... Passiv dødshjelp går ut i mange tilfeller å stoppe næringstilførselen...

Jeg er ikke RASIST, har mange innvandrer venner som er kjempe greie, men jeg liker bare ikke måten mange innvandrere blir tvunget til å begå kriminalitet pga manglende integrering og overinntak.

Er det mer som dere setter i tvil er det bare og rulle debatt. Men drit i å ta rasistkortet, og kom med nedlatende ytringer da det bare viser at du ikke er moden for politikk...
Sist endret av thebigt; 10. august 2011 kl. 19:16.