View Single Post
MIN MENING er at du er avhengi. Som det allerede er sakt her blir man ikke fysisk avhengi, slik som man blir av heroin, men mer psyisk.

- Du sier jo at du prøver og ta det mindre og mindre, dette burde jo ikke være noe problem dersom du ikke er avhengi?
- Det andre tegnet er at du forsatt vil ha mer, du spør om det er *OK* og ta det hver andre uke eller i mnd. Virker litt som du ikke helt klarer og gi slipp på det.
- Du tar det når du skal møte andre mennesker, før du skal på jobb. Hvor ofte er det snakk om? Er det vær gang du skal ut og møte andre eller på jobb?

Jeg vet dette ikke er lett, og har selv vært i situasjonen selv, men jeg var avhengi av heroin. Vis du er redd for og bli mer avhengi eller vil slutte, så er mitt råd og slutte HELT, ikke noe en gang vær andre uke eller en gang i mnd, da man har lettere for og falle tilbake der man var.

Men nå er ikke jeg deg, om du klarer og kutte ned så kan du fint klare og ta det en gang innimellom ute og bli psykisk avhengi, bare husk og at det er lurt og være mere nykter en rusa i sosiale omgivelser.