Tråd: GHB
View Single Post
Sitat av Skade-skutt Vis innlegg
Det som bør legges til grunn i denne tråden er at det nettopp er den urene å variernde potente ghb'n som florer ute i samfunnet som dagens ungdom faktisk har tilgang til, å ikke det trygge rene pulveret som det nevnes her,tok selv 2 korker helt edru på en fest i '03 å gikk sakte men sikkert i koma etter noen heftige kramper inn mot søvnen,imellomtiden satt det en person bak meg på stol å holdt kroppen min oppe å en person satt foran meg på stol å pratet for og prøve å unngå at jeg sovnet,det ble blåst ca et gram amfetamin inn i nesa på meg ble jeg fortalt å jeg klarte såvidt å snufse det videre inn i systemet,hvor mye verre det kan ha gjort utfallet er jeg usikker på men de var vel rådville der øya trilla rundt i skallen å jeg klarte ikke å svelge vann omtrent som jeg å ble gitt.. klarte ikke og våkne å gikk i koma,men våknet på sykehuset noen timer etterpå men div ledninger å maskiner koblet til å skjønte ikke så veldig mye akkurat annet enn at jeg hadde griseflaks bare at jeg overlevde sa personalet,jeg hadde blitt pumpet å gitt store mengder benzo da jeg hadde sterke kramper i bevisstløs tilstand,dette var det eneste de kunne gjøre for meg å håpe jeg våknet opp etterhvert under observasjon,det finnes ingen motgift mot ghb overdoser så benzo mot kramper, å pumping av magesekken er eneste de kan gjøre.
Ghb kan være dødlig i selv små doser da det er urent å hjemmelagd som florer i samfunnet å er nok det mest uforutsigbare i forhold til utfall i etterkant v siden av heroin å overdosering. (ikke at jeg har rørt hero men)
Vis hele sitatet...

Det er også viktig å få med er at dette er komplett uvettig bruk og at det ikke skyldes GHB i seg selv. Ta 1 kork om gangen og vent til rusen går ut før du tar 1 ny.

Skal du være på den helt sikre siden kan du alltids fylle 3/4 av korken når du har en ny GHB du ikke kjenner styrken på.