View Single Post
Jeg kjenner deg ikke, men jeg vil bare si deg dette;
Glem det, du er sjangseløs i den kriminelle verden. Du mangler alt for mange egenskaper virker det som. Ikke egenskaper som og kunne bryte opp en bil, for det kan en lovlig politimann også (sikkert).

Det du mangler, er "din egen stil". Bare tanken på at du måtte spørre på et forum om hvordan du kan bli en professional (skrives egentlig profesjonell). Ga meg en god latterkrampe. Jeg har aldri i mitt liv sagt til noen at de bør bli politi, men du bør det. Du får gjort akkurat de samme tingene som kriminelle, i tillegg så kan du stjele litt bevismaterial (narkotika o.l.), først da kan vi snakke om profesjonell kriminalitet.

Bare det at du over hodet sammenligner en profesjonell tyv med en som kan pirke (dirke) opp en lås/et skap sier jo at du er på vei inn i feil bransje.

Hvordan du blir en flink tyv? Ikke sitt på et forum og forvent at noen skal lære deg opp her. Kom med en ide, en plan, eller med dine tanker rundt (trenger ikke å være konkret i detaljer, som regel så vil de som er mest egnet til og svare, forstå hva du *hinter* til, for det er neppe lurt og sitte her på nff og planlegge f.eks. Nokas2).

Skaff deg et par lojale kamerater, ikke hør på det tullet om uærlighet o.l. blant tyver. Husk du er en tyv med ære, integritet og hjerne. Ikke en nødens tyv, som MÅ stjele for å overleve.

pondelover, du er en jeg ALDRI i mitt liv kommer til å begå et lovbrud med.
1. Nokas ranet var ET STORT mislykka ran. Tosk@ hadde gjort så mye research, at han ikke en gang visste at det var skuddsikre ruter.
2. Hvorfor knuse en rute, det lager unødvedig støy og kan veldig mulig være koblet til et alarmsystem.

Skal du gjøre noe kriminelt så bør du virkelig være smart, ikke bare skolesmart/mattesmart, men kreativ-kriminell-smart.
Alltid stol på deg selv og alltid ha i bakhodet at du kan bli tatt, hvor kan du bli tatt, hvordan kan du prøve og unngå dette / bli "minst mulig tatt".

Hvorvidt du bør ha inside man kan vurderes, men husk det er ikke alltids en fordel å ha en inside man, for denne karen KAN spores opp til f.eks. deg.