View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Har aldri sagt at man skal drite i sikkerhet. Selv ville jeg aldri handlet store kvantum over facebookchatten. Jeg sa bare at påstanden hans var feil, noe den forsatt er.

Ja, hundrevis av hasj tilhører sjeldenhetene, men det gir samtidig et bilde på¨hvor stort markedet egentlig er, hvor mange som er involvert, og hvor mye politi og tollvesen egentlig bare famler i mørket.

Skulle gjerne likt å se hvordan du har konkludert bastant med at markedet på hasj er på "noen få tonn", når selv politiet sier:

"Professor Paul Larsson ved Politihøgskolen i Oslo vedgår at fagmiljøene bare har estimater og at det er «ute i det blå» hvor mye av det totale cannabisvolumet som blir beslaglagt."
Vis hele sitatet...
"konkludert bastant"

Jeg sa at "det totale markedet for hasj i Norge er på bare noen få tonn". Det er en ganske åpent påstand som er i tråd med de fleste estimat. Hadde jeg sagt noe bastant ville jeg sagt "det norske hasjmarkedet er på 2346 kilo/året".

Og nei, han var ikke feil. Han bruke et orduttrykk du ikke forsto. Les en bok du, istedet for å skrive sinte innlegg på nettfora