View Single Post
om du skal dø av snorting skal du prøve ganske så hardt. har aldri klart å bli overjustert på å snorte, men derimot hadde jeg en helt vill nedtur både fysisk og psykisk første gangen jeg brukte det.(tok sammen med folk som var noe mer drevene enn meg, relativt ren gul amfetamin, tok like ofte og like mye som de jeg tok det med og holdt meg våken i 6 døgn, før ble dumpa av dama mens jeg var "på vei ned" hehe.). nå går det i nåler, og er såppas heldig at jeg har fri tilgang til så mye jeg måtte ønske, (som bare er å skjære av ønskede menger fra blokka, og her snakker vi noe av det bedre man får tak i her til lands vil jeg tro), så her går vi gjerne overjustert 2-3 uker i strekk og skyter uten problemer 6-12 gram pr døgn, og har aldri opplevd noe som har virket livstruende. har i noen tilfeller fått korte perioder med brystsmerter, synsbedrag, litt depresjon om man er alene, stressmage, og sureoppstøt, men det er vel det, og i værste fall kan jeg ha pådratt meg noen mindre hjerteinfarkt, men whocares, kun vondt nok til å irritere og har jo ikke dødd til dags dato. når jeg "går av" kan jeg også legge til at det forekommer noe som kjennes ut som korte "støt" som beveger seg opp gjennom hjernen, men igjen så er heller ikke dette noe som gjør noe annet enn å irritere litt og kanskje rykker litt til der og da, og alle disse "problemene" forsvinner etter 2 dagen uten og da er jeg bare trøtt en ukes tid, så neppe dødelig. alt er jo individuelt, men etter min oppfattning er det ganske vanskelig å få noen varige/alvorlige skader av amfetamin så lenge du kjenner din egen grense og ikke sitter å pumper i deg til du ikke har det fett lenger men blir uvell.