View Single Post
Alltid lurt å sjekke interaksjoner og overdosering/forgiftning kapitlene i Felleskatalogen. Særlig om man tar noe medisin fast. Bruker f.eks. (Hvorfor de kaller litium illegalt har jeg problemer med å fatte. Her er grensa mellom terapeutiske doser og giftige doser veldig close. Jeg kan ikke helt skjønne at man skulle få noe rus på det, bruker det selv og har aldri merket noe bortsett fra færre depresjoner. Kødde med dosene tør jeg ikke - nettopp fordi det er ganske lett å få for mye.)

Ellers kan jeg si for min egen del at jeg for en haug med år siden drev på med Postafen. Ble litt trøtt og flirete, men det var det. Liker bedre å ta en blås.

Truxal: Gjør meg "ape-stein." Bare ubehagelig rett og slett, blir helt lam i toppen og får en følelse av utmattelse, ikke den deilige euforiske avslappingen. Nozinan gjør akkurat det samme.

Husker brodern fikk noe kløestillende piller som het Tavegyl for mange år siden. Nå eksisterer det ikke mer i Norge, så jeg er ikke sikker på hva de innholdt. Men de var digge å ta noen av. God og sløv, benzoaktig liksom. Det var et C-preparat. Typisk at de driver og avregistrerer sånt som funker. Var noe som het Esucos også, som var ganske bra. Atarax ble jeg og mest trøtt av ved ureglementerte doser. De reglementerte dosene merket jeg ikke. Lyrica og Neurontin har jeg ikke testa ennå.