View Single Post
Sitat av Deezire Vis innlegg
Nei, jeg akter ikke å prøve selv. Hvis det er eneste argumentet du kan komme opp med så er det på lang vei med å bevise min påstand.

Slitedeler, really? Blir switchen slitt etter X-antall bits? Jeg humrer faktisk litt akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Nei, men av varme og miljø. Jeg nevnte vel også ordet forsikring? Det koster som regel mer med nedetid enn å vente på ny switch.

Sitat av Deezire Vis innlegg
Hvis det er eneste argumentet du kan komme opp med så er det på lang vei med å bevise min påstand.
Vis hele sitatet...
Men, jeg ble imponert over differansen.

Sitat av S3MT3X Vis innlegg
Er ikke noe vits i å diskutere med han. Ethvert argument som truer hans ego og sitt høye syn på selv som en "nettverksguru" fører bare til slike korte og usaklige kommentarer han har kommet med i de siste innleggene. Han klarer ikke å komme opp med noen skikkelige argumenter og reagerer derfor deretter. Er dermed ikke noe vits i å prøve å banke noe vett i skallen hans, selv om det er fristende
Vis hele sitatet...
Er det snakk om å blottlegge sine erfaringer, vakre teorier? Eller å overbevise andre om man har rett? Ethvert individ bør jo klare å se flere kilder med forskjellige erfaringer og selv velg sine løsninger, og om mulig konkluderer selv.
Sist endret av fxxked; 20. mars 2011 kl. 15:07.