View Single Post
Greit med litt forhånds regler
Denne kan også være greit å få med seg før du begir deg utpå ferden.

Om damen din er så sabla imot cannabis, hvorfor fortelle henne det? Er ikke slik at du er nødt å være ruset når du er med henne. Hvis du absolutt er nødt å fortelle henne det, kan du forsiktig åpne en debatt om cannabis å rævkjøre henne med hva du har lært på forumet blandt annet. Men om denne debatten vil ta plass og du knekker alle hennes argumenter, må du ikke forvente at hun vil røyke med det første. For om hun først har bestemt seg for å ikke røyke, kan det ta litt tid før hun endrer denne meningen.

Ang. det med 2 gram i 2 jointer for 150 så er dette enten dritt hasj, eller så bøffer "kameraten" din deg siden du er noob. Det at han bøffer deg er selvsagt mer sannsynelig. Er det en kamerat du stoler på som også sitter på et større kvantum, skal jeg ikke utelukke at det kan være han bare gir deg en tjommi pris (til og med med god hasj). Men mtp. at du er fersk på canna og prisen for 2 gram i 2 ferdigrulla jointer (faktisk) peker logikkens krefter mot at du blir bøffa.

Om du også ser muligheten i at han kan bøffe deg, er det bare å ha litt tålmodighet og vente. Uansett hva som vil skje i "krigen mot narkotika" vil de aldri klare å ta knekken på cannabis. Med andre ord vil det alltid være hasj. Og slik jeg forstår det er du ennå en ung gutt med mange år forran deg, så tilbudet om hasj kommer nok igjen skal du se.


Noe sier meg at denne posten ble nokså rotete og at jeg har glemt å si noe jeg skulle ha sagt, men det får heller være. For nå skal denne ungkaren sove. God natt alla i hop

Ps. Om det jeg har sagt nå er blitt sagt tidligere i tråden, er det fordi den både trøtte og late ræven min vil hoppe i køys just nu!