View Single Post
OBS: tror mange har glemt at nybegynnere kan fort "grønne". Dette går på psyke. Tviler på at det vil sje første gangen. Tenker du "å nei" så vil du oppleve det som ubehagelig. Anbefaler da å bare legge deg ned, men ikke lukk øynene! Da går det skikkelig rundt i hodet. Akkurat som om du sitter i en karusell. Det er over 7 år siden jeg prøvde det for første gang, og husker det faktisk godt. Men det er vell bare fordi jeg har sluttet. (Mohahaha!)
Om du opplever at dette var da ingenting, ikke glem at det ikke gjelder for resten av rusmiddlene som finnes.
Hold deg under den gyldne linje. Det er greit å prøve ting, men anbefaler deg ikke å begynne å røyke flere ganger daglig. Kjenner ufattelig mange som kun røyker. Kjenner også ufattelig mange som har krysset linjen og driver med kjemikalier. Både uten og med sprøyter. Men som sagt, ikke ta i mot noe annet.. for din egen velvære's skyld. Det er alltid det beste valget.
Se på de som går med hue hengende. Du vil ikke bli som de!
PS: Ha det i bakhue at da jeg begynnte fantes det ikke "dårlig" kvalitet, bare forskjellige varianter av god kvalitet.
Og til dere andre, jeg snakker ut fra egen erfaring, og gidder ikke krangle