View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hvis han får 2g for 150kr, så er det enten litt bøff eller dårlig hasj. Så jeg tror han kan røyke hele jointen om han vil Men man kan jo alltids røyke halve, vente 15-30min, for å så røyke resten.

Ikke vær redd for å "bæde". Det er noe nybegynnere gjør når de egentlig ikke vet hva de gjør og tror det kan være farlig. Bare ha i bakhodet at det du gjør ikke er farlig og ingen har dødd av det

Sitat av Olum Vis innlegg
Du skal være bra latent for psykoser for at det skal gå til helvete om du prøver en gang.
Vis hele sitatet...
Eller rett og slett bare uinformert. Mange nybegynnere som prøver hasj, tror faktisk at de kan dø av det og får badtrip. Før jeg prøvde hasj, så leste jeg alt av fakta jeg kunne finne. Og se nå; har røykt sikkert over 200g til nå, og har aldri fått noia eller "bæda". Og det skal sies at jeg holder meg som regelt bare til pot, sortings og andre godsaker.

Og så har vi selvfølgelig de som sier at de ikke kjenner noe første gangen. Den vanligste grunnen til det, er at mange forventer for mye av rusen, mest fordi de har sett for mye på Cheech&Chong
Sist endret av Mexxy; 11. mars 2011 kl. 07:57.