Tråd: Rivortril?
View Single Post
Du er helt på jordet.


Sitat av murmade Vis innlegg
du burde hørt på han som sa at virkningstid ikke er det samme som halveringstid,du klarer ikke forstå forskjellen,sjekk trådene rundt dette så finner du det igjen..dette sier seg selv,selv om jeg er en apekatt så er dette fremdeles et fakta
Vis hele sitatet...
Jeg husker godt tråden og brukeren du sikter til, men at den brukeren skrev det gjør det ikke riktig. Det er en sammenheng i halveringstid og virkningstid. Nå må du snart åpne de sløve øya dine og lese hva jeg skriver: det er ikke det samme, men det er en sammenheng.

Sitat av murmade Vis innlegg
Det er jo mengde som har alt å si her,tar du 1 eller 10?herdet?jeg har jo også vært jomfru engang så jeg vet hvordan det har funket og funker naturlig nok?dette er ikke xanor..og virkningen er nokså det samme enda som da jeg begynte.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig har antall noe å si, men jeg står fortsatt ved at virkningen varer i 24 timer. Som sagt tidligere, les hva jeg skriver: virkning betyr ikke nødvendigvis ruseffekt. Clonazepam har en angst-dempende effekt som varer MYE lenger enn ruseffekten du sikter til. Det er fortsatt virkning.

Sitat av murmade Vis innlegg
Og hvis jeg har rett i at man har lov å kjøre bil vil det med andre ord si at virkningen er BORTE og ikke er noe hinder for dine evner når myndighetene gir deg LOV å kjøre bil,det blir med andre ord selvmotsigende å påstå noe anent.
Vis hele sitatet...
Nei det vil det ikke si. Stoffet kan være i kroppen og ha en virkning uten at det går utover generelle motoriske evner.


Sitat av murmade Vis innlegg
Du har cannabis i systemet i 40 dager,er du fjern etter 20 dager også da eller?

du må bare si at jeg har rett vet du
Vis hele sitatet...
Nå må du faen meg gi deg med denne sammenligningen, det beviser bare hvor utrolig lite du kan om emnet og hvor lite du gidder å sette deg inn i det.

Jeg har forklart deg dette før: at du kan spore avfallsstoffer etter nedbryting av cannabis i kroppen lenge etter bruk har ingenting med halveringstid eller virkningstid å gjøre. THC har en halveringstid på 1.6-59 timer.

Jeg gjentar: du har ikke cannabis i kroppen i 40 dager, du har avfallsstoffer etter nedbryting av cannabis i kroppen.

Sitat av murmade Vis innlegg
selv en narkoman multimisbruker med 90% clonaz i årene klarer å diskutere deg på ræva
Vis hele sitatet...
Nei, du diskuterer like dårlig og får med deg like lite som jeg ville forventet av en sløv, pilleknaskende multimisbruker.