View Single Post
Vil anbefale:

Atmosphere - plata "God Loves Ugly" er genial. Slug er en av favoritt rapperne mine.
CunninLynguist - ser mange har anbefalt denne gruppa tidligere i tråden, og med god grunn! Disse gutta kan sakene sine, og har levert perle på perle. Sjekk ut "A Piece of Strange"-skiva.
Grieves - Ganske ny i gamet, men jeg har en følelse av at han kommer til å nå langt. Veldig god lyrisk sett. Spesielt låter som "Dead in the Water", "The room we hide in" og "Kings" er verdt å sjekke ut!
Necro og Ill Bill - Dette litt spesielle søskenparet er ikke akkurat min piece of cake, men funker om man er i det litt sinna hjørnet. Liker spesielt "Poetry in the streets" av Necro og "Our Life" av begge.
Del Tha Funkee Homosapien - Syns det er jævlig rart at denne karen ikke har blitt nevnt. Del er jo undergrunnen. Låter som 3030, Madness, If You Must og At the Helm, er klassikere, nye som gamle. Kan nevnes at Ice Cube er fettern hans (ikke omvendt, som mange tror )
Beast 1333 - Ganske ny kar, har en del fett. Mye litt spaced og konspirasjonsteoretisk, men hell, du hører jo på Vinnie Paz. Sjekk ut "Too High", "Final Farwells", "Confessions", "Betty" og "The Cycle".