View Single Post
Hei
Siden jeg er litt tom for penger for tiden så fikk jeg nettopp en liten lur ide som kunne være verdt og prøve for å tjene litt ekstra småpenger
Saken er den at kursen på f.eks dollaren, svenske kroner, euroen, den britiske punden osv... Den forandrer seg alltid. Det jeg tenkte var at visst jeg f.eks dro på ned til banken en gang da den amerikanske dollaren var på f.eks 5kr, og kjøpte dollar for 100 norske kroner, for så å vente dager, uker og kanskje månder til kursen steg til f.eks 6kr, og dro da til banken igjen for å veksle dollarene til norske kroner igjen. Da ville jeg faktisk fått 200kr, altså 100kr mer enn det jeg måtte betale når jeg vekslet inn til de dollarene jeg fikk for 100kr, visst mine beregninger er rett. Så nå er det jeg lurer på om noen her har prøvd dette med og tjene litt småpenger på valutakursen? Og høres dette ut som en god ide? Er dette noe en kan tjene litt småpenger på?
Jeg håper også at noen her har forslag til nettsider som har oversikt over hva de forskjellige valutaene er verdt, og som også oppdaterer HVER ENESTE DAG Gjerne også som har valuta kalkulator som er helt korrekt

Jeg takker for svar fra alle dere som svarer