View Single Post
Sitat av vacant Vis innlegg
Min teori: Ufoene skapte oss (finnes flere arter av de), vi har tidligere levd med de og verdenshistorien som vi har blitt lært den er ikke riktig. Er mye som veier for at de bla hjalp oss med pyramidene og i gamle skrifter står det beskrevet at Gud kom ned som en lysende kule og ut av gud kom gudesønner som fortalte viten om stjernene. Jeg så også en meget interessant dokumentar hvor selve bibelen ble tatt for seg og det viste seg at navnene der var en videreutvikling av navn til egyptiske ikoner som hadde "samme story" bare mange tusen år før. (Altså muligens en helt fiktiv bok hvor inspirasjon er hentet fra tidligere) Etterhvert har dem latt oss holde på som vi vil, og prøvd å veilede oss mot godheten og vårt ultimate selv (spirituelt nivå)- men begynt å gi opp. Jeg tror at alle disse nye skriveriene om nye planeter (pyramide tegninger viser en ekstra planet, som har samme posisjon som dagens "planet x"/nibiru) og nye organismer osv er en slow disclosure fordi det snart vil skje noe stort som ingen "myndigheter" har sjangs på å kontrollere.
Mitt tips: Question EVERYTHING.
To soler er ikke normalt, nye planeter som er så store i areal at vi burde sett de for maaange år siden men som "plutselig" dukker opp er ikke normalt.

Oh og ja, ingen hemmelighet at USA er ute etter wikileaks (og har kjørt noen skikkelig stygge sabotasje kampanjer som har fått en wikileaks ansatt skutt og to i fengsel) og Assange sitter på mye ufo materiale også.
Vis hele sitatet...
God blanding av konspirasjonsteorier, du skal ha for det.
Hvorfor er det ikke normalt med to soler f.eks.? Fordi vi har en? Ettersom vi er det eneste kjente planeten med liv kan vi da ikke se på det som normalt?

Historiene/navnene i Bibelen har ikke bare likehetstrekk med egyptiske skrifter, men indiske, kinesiske, andre kristne skrifter, jødiske skrifter.. Netsen alle disse gamle kulturene har en prikk lik historie som den Bibelske fortelleingen om Jesus. At de nyere forfatterne har fått insiprasjon fra eldre er da ikke noe nytt.

Når ble disse UFOene arter? Må da evt. være "aliens" som er artene som prøver å "lure" oss? Og hvorfor skulle de "lure" oss? Hvorfor gjemme all informasjon for oss?

Helt enig i at vi skal stille spørsmål ved alt, men jeg vil ikke trekke slike merkelige konklusjoner på så smalt grunnlag.