View Single Post
Sitat av Cloudian Vis innlegg
Fordi jeg aldri nevnte nyhetsspeilet! Jeg skjønner at "gjør egen reseach" kan virke veldig nedlatende, og dette beklager jeg, det var aldri meningen. Den feilen som ble påpekt her var vel at han i samme innlegg valgte å kalle meg fjott, samt bestemme at nyhetsspeilet var min kilde. Jeg anbefaler at man ikke på forhånd velger ut en kilde man bestemmer seg for er mer legitim enn andre. Det beste er å være kritisk til alle typer kilder, og ikke utelukke eller utelukkende inkludere noen bare fordi det passer best.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri konkret sagt at nyhetsspeilet var din kilde. Jeg nevnte nyhetsspeilet fordi det er den eneste siden av sin sort jeg husket navnet på i farta. Jeg skrev også "og lignende sider", nettopp fordi jeg ikke vet hvilken internettside har informasjonen din fra. Jeg synes nemlig ikke det er helt urimelig å anta at det er fra en internettside e.l. du har det fra, da det som regel er essensen av alle som snakker om å gjøre "egen research" på dette temaet. Dette er, som sagt, noe jeg irriterer meg grønn over.

Tl;dr: Med mindre du har klart å få tilgang på mail, telefonlogger, interne rapporter eller lignende, vennligst la være med å kalle det egen research.
Sist endret av Gamgee; 24. februar 2011 kl. 12:12.