Tråd: Graffiti.
View Single Post
Sitat av Shutupfool Vis innlegg
jævlig fuck'd at folk skal hate på oss bare fordi vi driver meg graffiti. jeg gjør det for å uttrykke mine tanker og følelser, ikke for å fucke verden eller hva dere folk tror..... Det blir som å si til en fyr/ chick at de ikke kan uttrykke seg selv, i'm right?
Vis hele sitatet...
Nei, det er du ikke!
Hvis du vil uttrykke dine tanker og følelser så finnes mange andre måter å gjøre det på, måter som kanskje er mindre irriterende og koster andre mindre penger!
Engasjer deg i politikk (Dette veit jeg har fungert for noen), lag en post på Freakforum(Jeg lover deg, du får uttrykket deg bedre da, også plager det i mindre grad så mange andre) eller prat med folk!
Som det kanskje er mulig å forstå av denne posten så liker jeg ikke grafitti. Jeg synes rett og slett ikke det er pent, noe av det er imponerende, men pent synes jeg ikke det er. Det er min mening, og det er en mening jeg må ha lov til å ha!
Så klapp på skuldra til alle dere som gjør det på lovlige steder, det har jeg ingen problem med, men til alle dere som gjør byene våre stygge(noe jeg tror flertallet mener),hver så snill å vis hensyn!
Dere gir bare inntrykk av en mental alder på 14 og lav sosial status...