View Single Post
da jeg var 15 år ca, hang jeg med 3 gutter som bare fant på kødd, noe jeg slutta med etter denn dagen: Han ene var mørkhudet og vi var 4 gutter på vei opp noen trapper ikke langt fra et kjøpesenter. Det er fint vær og vi snakker bare med hverandre. Plutselig går vi forbi en sossegutt med to jenter og han roper ut ''jævla neger'' til han ene mørkhudete. -Det dummeste han kan gjøre. Så han mørkhudetet tar et lokk til en søppelkasse han finner ved seg og sender den på han sossen som en frisbee og treffern hardt i skulderen. jentene begyner å hyle og han mørkhudete sammen med de 2 andre går til han gutten og begynner å slå og sparke han, jentene holdder nå på å ringe politiet. Jeg har aldri vært i trøbbel med politiet, og heller ikke til den dag i dag hatt noe trøbbel med dem. såå, jeg roper til dem at hun ringer politiet og vi må stikke NÅ! vi da LØPER til et kjøpesenter og setter oss ned, og er både irriterte og glad og har sykt med adrenalin i kroppen. så etter 10-15 min bestemmer vi oss for å dra hjem. Men da står det 2 politimenn utenfor hver inngang og vi ser at 30 m fra den inngangen vi er i, at de 2 jentene og gutten, sammen med politet går mot den døra vi står bak og de peker mot oss! Da satte vi på LØP igjen bort til en inngangsdør på andre siden, men jaggu der var det også politifolk. Nå.. vi kunne gått ut og latet som ingenting, fordi ingen visste hvem vi var, men adrenalinet var for høyt for det, så jeg kom med en genial idè som redda oss alle; la oss løpe opp til parkeringshuset og løpe der bilene kjører ut! JA , det gjør vi, og da etter det lkøp vi til bussen, også hjem