View Single Post
Skal fortelle om en forferdelig fortelling om da jeg ble psykotisk av amfetamin. Norsken er forferdelig så be aware!

Det startet i de dager en sein julekveld etter 13 dager på amfetamin, alkohol og hasj jeg var ekstremt bortreist og rar, jeg å kompisen min bestemte oss for å ta 2 lapper med lsd etter å ha delt en kasse øl. drita full la jeg lappen på tunga. jeg kjente det begynte å skje noe rart det føltes litt som en skummel steming at noe galt kom til å skje.

Jeg begynte ettervert å se folk utenfor vinduet, de var veldig ekle og var helt svarte og lagde en vesende lyd. fikk roa meg ned litt så gikk kompisen min på dass, pluteselig dukker en død slekning opp det var min onkel han var helt blå han satt i stolen til kompisen min, han sa at jeg kom til å bli som han, armen hans falt av og de kom en veske ut av armen hans som så ut som blod men det var blått.

Vips 15 sekunder etterpå forsvinner han når kompisen min kommer tilbake. jeg bestemte meg for a dra en stripe med makka til for å se om huet vil klare opp. jeg hørte skriking å i hele huset. fikk en ekstrem hjertebank å sikkert puls på 180 store smerter i brystet, jeg var 100% sikker på at hjertet skulle eksplodere, jeg kjente blodet rant ut av brystkassa.

Hallisene begynte å bli helt forferdlige jeg så folk rundt meg som sto å lo de så ut som zoombier. Kompisen bestemmer seg for å kjøre meg på sykehuset (noe som var ekstremt farlig i den tilstanden) jeg skreik å gråt som et helvete det eneste jeg vill var å hoppe ut av bilen på motorveien. når vi kom fram møtte han og to andre holde meg fast å dra meg inn på sykehuset. på dette tidspunktet begynte ting å svartne litt. jeg ble lagt ned i reimer og fikk et stikk i armen det ble svart.

Våknet opp med den jævligste angsen i hele mitt liv, det kan ikke beskrives med ord, ting var veldig bølgete å alt hadde en skummel steming hele tiden.

Nå to 5 månder senere sliter jeg fortsatt med lydhalliser og vrangeforestillinger til tider. livet er et helvete til tider, eneste som holder meg oppe er benzo.