View Single Post
hmm, i norge går det mer ut på å finne den riktige "coffeshoppen" og ikke det gode i coffeshoppen!
Jeg varier med å mekke opp 0,3 til 2 pers og kanskje 0,4 til 3-4 stk (må jo se an situasjonen med erfaringsnivå på medrøykere xD)
En god regel jeg har lært er; jo lenger det har reist jo dårligere er det, er det impotr hasj er det som regel marokk (kan også være annen type som bare har blitt for tørr)

Pot er hva en skal se etter i norge, dette kan man fort se på om er grodd og oppvokst i norge
Ekstrem tørr pot er som regel pakket sammen og skippet i metalbehodlere hvor det har blit presset hardt sammen.
god pot skal være litt spoongy etter min erfaring, crispy ytterskl som skal knase når du klemmer og blåse seg lit opp igjen når du har den liggende i hånda.
Amster betyr ikke at en får det beste hele tiden, iblandt må man ty til hjemmebrent for å få no effekt!
Lukter det en liten dunst med noe etylliknende, så er det bare å legge vekk hundre-lappen, du hakke lyst til å bli skækk på hjernecelledreper-stoffer! (kommer i mareritt)

hmm, i norge går det mer ut på å finne den riktige "coffeshoppen" og ikke det gode i coffeshoppen!
Jeg varier med å mekke opp 0,3 til 2 pers og kanskje 0,4 til 3-4 stk (må jo se an situasjonen med erfaringsnivå på medrøykere xD)
En god regel jeg har lært er; jo lenger det har reist jo dårligere er det, er det importert hasj er det som regel marokk (kan også være annen type som bare har blitt for tørr)

Pot er hva en skal se etter i norge, dette kan man fort se på om er grodd og oppvokst i norge
Ekstrem tørr pot er som regel pakket sammen og skippet i metalbehodlere hvor det har blit presset hardt sammen.
god pot skal være litt spoongy etter min erfaring, crispy "ytterskall" som skal knase når du klemmer og blåse seg litt opp igjen når du slipper.
Forbudet gjør jo at dyrkere ikke vil ha dette i huset sitt så lenge, så de fleste hopper over cure-fasen(1-2 uker), for å få ut alle de resterende stoffene som klorofyll o.l, guider på hvordan å gjøre dette i ettertid kan du lett finne på google

Amster betyr ikke at en får det beste hele tiden, iblandt må man ty til hjemmebrent for å få no effekt!
Lukter det en liten dunst med noe etylliknende, så er det bare å legge vekk hundre-lappen, du hakke lyst til å bli skækk på hjernecelledreper-stoffer! (kommer i mareritt) kan jo følge THC olje ekstrasjonsmetoden som ligger her på freak.

4 år og klarer meg med 0,2 joints alene, klarer du å moderere røykingen din så vil du bli overasket over "standard"

Overse den ovenfor, fikk ikke redigert... æ va litt treg for hva dette nymotens internett bringer av tidsfrister