View Single Post
Sitat av fetter Vis innlegg
Det er en viss forskjell.
Om noen som vurderer å skyte heroin spør om noe ang. selve prosessen på forumet er det viktig å kunne informere om tryggeste og beste måte å gjøre dette på uten at trådstarter blir bombardert med innlegg om hvor dårlig idè det er. Det er garantert blitt sagt før, og støyer bare ned tråden slik at relevant og skadebegrensende informasjon drukner i et hav av moral og synsing.

I kontrast er det ingen tips å gi en person som ønsker å sniffe løsemidler, da det rett og slett ikke finnes noen forsvarlig måte å gjøre det på.
Vis hele sitatet...

Jeg mener nå at det ikke finnes noen forsvarlig måte og sette heroin på (unntatt muligens sprøyterom.)

Jeg er imot at folket på Freak.no skal komme med tips til mennensker i denne situasjonen, som ofte ikke er helt klare i tankene, og hvis de må spørre her og ikke en kompis, så har de heller ikke viten om hvor stor dose osv de skal bruke..

Veldig bastant på dette iom. at jeg mistet en god bekjent for en stund siden pga. overdose. Og dette var sannsynligvis en av de første skuddene hans.