View Single Post
Ja... da var ting kommet så langt...

Det slår meg at folk flest rett og slett ikke ser alvoret i dette tullet, slik som de durer på nå med et ubegrenset datalagringsdirektiv hvor politiet skal kunne kontrollere så og si alt du foretar deg på nett uten engang å måtte ha skjellig grunn til mistanke eller måtte søke om tillatelse er så over alle hauger utrolig at jeg ikke kan forstå hvorfor folk ikke skriker ut i ren forbløffelse over det.

Men som jeg tror mange ikke innser er disse nye "rammene" for DLD ikke er noe annet enn "det mest ekstreme" utfallet de kan legge frem slik at de endelige "restriksjonene" som blir lagt på DLD skal bli akseptert av folket som den mindre av 2 vonder, (er vel ikke et ord, men men..) da slik galskap innen frarøving av folkets frihet og rettigheter ikke skulle kunne vært foreslått engang i en sinnsfrisk verden...
Denne ekstrem vinklingen på DLD er er klassisk eksemplel på hvordan man kan lure mennesker til aksept ved å få dem til å godta noe som til å begynne med ville ha vært helt uakseptabelt ved å prøve å presse på dem noe mye verre slik at perspektivet deres blir falskt før diskusjonen er over.
Og dette er noe vår egen regjering gjør overfor det norske folk på vegne av EU toppene og alle bare lar seg styre av media som føyelige sauer...

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal si eller prøve å gjøre da jeg kun kan konkludere med at verden har blitt helt fullstendig gal eller så stokk dum at alt håp åpenbart er ute..

Amerikanerne planlegger å sikte en journalist (Assange), for det er nettopp en journalist han er, for å lekke informasjon som andre har stjelt og medier over hele verden har hjulpet ham med å offentliggjøre helt på lik linje med det han gjør selv.
Politikere slipper unna med å foreslå og likvidere ham, noe de uten problemer kommer ut i offentlig media med...

Våre egne politkere pisker på med god hjelp fra media for å overbevise det norske folk om å gå inn i EU med kun tap og godtar krav om utenlandsk lønn for utenlandske arbeidere, noe som fratar norske statsborgere jobber i hopetall.
Nekter for bruk av billigere og sunnere naturmedisiner på vegne av farmasøyt firmaene...

Det er hundre ting jeg kunne ha nevnt her men jeg orker bare ikke mer... Uansett hvor mye man engasjerer seg er det åpenbart ingen som bryr seg, folk bare godtar det de blir foret igjennom tv og aviser blindt og er helt umulig å overbevise noen til og faktisk undersøke hva som foregår under overflaten..

Jeg trodde engang at holdingen "jaja, om noen år ser de følgene av de rettighetene de har gitt fra seg slå tilbake på dem og de vil reagere" ville kunne fungere, men det eneste jeg ser er at folk tilpasser seg alt sammen og fortsetter som om ikke noe har skjedd..

Vi vet alle at DLD ikke vil være den minste hindring for noen kriminelle da alle med de minste av lugubre hensikter vil kunne komme seg utenom disse restriksjonene uten problemer, dette er også noe politikerene og de som står for DLD vet like godt som alle oss andre..
Hvorfor vil de da fortsatt ha dette igjennom?
Hvilken hensikt har det?
Overvåkning av sivil befolkningen, den vanelige mannen i gata, dette er det eneste som har noen hensikt bak dette direktivet....
Hva planlegger de å bruke dette til?
Ingen anesle, men uansett hva det måtte være skremmer det meg uten likestykke og det jeg ikke kan forstå er hvorfor det ikke skremmer alle dere like mye!?

Faen da folk! REAGER!!!!!