View Single Post
Det med å skru av følelser og tanker er jeg enig i hadde vært en ulempe om man hadde gjort det hver gang, men det er ikke tilfelle. Det er noe jeg har mulighet til å gjøre, og etter å ha slitt litt psykisk siste året er dette veldig positivt for meg. Men slik er selvsagt noe som må begrenses, da jeg tror å "slå av" tanker og følelser egentlig bare flytter de fra bevistheten til underbevistheten. Og muligens kan slå tilbake over tid om de bygges opp og forsterkes i underbevistheten. Til dere som syns man ikke burde oppsøke informasjon etter man har hatt en livsforandrende opplevelse har jeg liten forståelse for. Selvsagt vil man vite hva som har skjedd når egoet/seg selv plutselig oppløses og forsvinner. Og istedenfor å være en bitte liten mikroskopisk del av universet, er man plutselig HELE universet, på en gang. Dette er kanskje dagligdagse greier for deg sommium, men for meg er det mer enn en "liten tripp og ser litt annerledes på ting" Måten du henger deg opp i ting og skriver på gjør vel heller at deg er du som oppleves som umoden her. Hva jeg har skrevet i denne tråden er mine egene erfaringer og opplevelser. Den eneste tredjeparts informasjonen fra meg her var en dårlig side jeg linket til i farta når jeg laget innlegget. Men over til noe anna. Mullah: du er inne på noe der, men har du tenkt på muligheten at verden faktisk skapes av bevistheten din, og ikke bare oppleves gjennom den? (påstår ikke at dette MÅ være sant, slapp av haters Innen kvantefysikk er det nå bevist at en partikkel eksisterer bare på ett sted i tid og rom når den blir observert av en bevist observatør. Når observatøren tas ut av bildet forsvinner partikkelen og omdannes til en bølge av potensiale. Den kan være på flere steder samtidig, og samtidig ikke være på noen av de. Helt til de blir observert, da blir "energi bølgen" låst til å være en partikkel igjen. Det er mange sammenhenger mellom ego død, nær døden opplevelser, spontane mystiske opplevelser og en DMT opplevelse. Og jeg tror alle disse egentlig er det samme. Og jeg tror det kvantefysikken har vist at en partikkel bare eksisterer som en partikkel når den blir observert, og ellers som en energi bølge av potensiale kan forklare Terrence McKenna's teorier og kjente fortellinger om "the Self Transforming Machine Elves" under DMT opplevelsen. DMT oppløser egoet, dermed er det ingen observatør. Og derfor opplever man all bølge energien av potensiale istedenfor de vanlige fysiske solide partikkler. Alle her som har røyket DMT eller studert det mye kjenner nok til energiene og bølgene og de "umulige" tingene som kan skje i en DMT opplevelse. Søk på "double split experiment" på YouTube for en litt bedre forklaring på hvordan partikler og energi fungerer.

Legger med link med litt lettere forklaring. http://www.youtube.com/watch?v=DfPeprQ7oGc

Når man drømmer lever man i en virkelighet skapt fra din egen hjerne. Hjernen din skaper folkene, stedene og innholdet i drømmene. Og det føles så virkelig at man ikke engang skjønner at man sover. Er det da så håpløst vanskelig å se at det samme sannsynligvis skjer mens vi er våkene? At virkeligheten du opplever Skapes av din hjerne, og ikke er noe eksternt du bare Opplever gjennom din hjerne...

Tenk på det, dette manifisteres i drømmer også. Når du drømmer eksisterer bare det du observerer der og da, utenfor det er det ingenting. Bare energibølger av potensiale, og når drømmeren/observatøren kommer til stede blir energibølgene låst og manifistert som partikler drømmeren opplever som virkelighet. Welcome to the matrix motherfuckers
Sist endret av flipsyde; 27. november 2010 kl. 19:05.