View Single Post
Sitat av Cicero Vis innlegg
Lol, hva med faktum at Nord Korea har verden største stående hær? Er ikke det verdt å ta inn i bildet kanskje? At det lille fise landet med dets galne autokrate leder, har en større militærstyrke mobilisert enn hele den amerikanske hæren, den største militærmakten i verden? Tror du virkelig at noen av landene i "Coalition of the Willing" har lyst til å blande seg inn i en ny krig etter det clusterfuck'et de kaller Operation Iraqi Freedom?

Hvordan klarer du å underbygge påstanden om at amerikanske styrker kan raskt komme til unnsetning, uavhengig av Iraq og Afghanistan. Dette vil jeg gjerne høre, og deretter vil jeg gjerne vite hvorfor du allerede ikke er på en National Security Advisor post i det hvite hus ;-) Og garantier kan du bare droppe, det kommer aldri til å gå bra. Men ellers et godt innlegg.

Les litt. Tenk litt. Og ikke vær så bastant
Vis hele sitatet...
Nå har det seg jo slik at USA og Sør-Korea skal holde en stor felles militærøvelse som har start søndag.. Vet ikke hvor lenge den varer, men vil vel si at det er litt slagkraft i disse styrkene. Blant annet USS George Washington, som har, hvis jeg får sitere VG "...en slagkraft som overgår alt som ble avfyrt i andre verdenskrig." Ergo, mye krutt.

Men det er jo ikke sikkert at denne konflikten bryter ut med det samme...