View Single Post
Jeg har slitt med både angst og depresjoner i lang tid før denne hendelsen. Og jeg har alltid bare levd det, vært for langt inni de negative følelsene til å gjøre noe med det. Sett verden gjennom et negativt perspektiv uten å kunne kontrollere det. Men i ettertid har dette endret seg totalt. Jeg er nå "våken"/bevisst på hva som skjer fra et høyere plan. Om det dukker opp en negativ følelse nå, så ser jeg den med en gang, og slår den av bevisst. Borte vekk. Kjenner jeg angsten komme nå, så ser jeg det med EN gang, og slår det av. Føler også jeg kan ta bedre besluttninger i livet nå, da jeg kan se en sak fra flere vinkler på en gang, ikke bare min egen. Kan også "se" assosiasjoner i dagliglivet, istedenfor å ikke legge merke til de og bare leve gjennom de som tidligere. F.eks ser du en bra film, som du første gang så med ex dama di, så vil du automatisk underbevist assosiere filmen med hun og få en følelsesmessig reaksjon basert på hun, ikke på selve filmen, som egentlig er poenget. Har også mye lettere for å lese folk, hvilke energier de sender ut. Rart hvordan veldig mange later som alt er så bra, men ikke utgir den tilsvarende energien. Smiler og ler på utsiden, men helt klart at det ikke er slik på innsiden. Hadde en syretripp noen uker etter oppvåkningen hvor jeg og en kamerat kunne synkronisere energier. Uten å si noe, uten å se på hverandre, kunne vi sende ut forskjellige energier og hver gang vi sendte ut den samma energien merka vi det begge med en gang. Fant ut mye om energier på den trippen. At energien er i oss hele tiden, men forandrer form ved hjelp av ord og tanker. Har du en positiv energi og tenker på no negativt, så blir automatisk energien din negativ. Bare ved tankekraft og kommunikasjon. Og den energien går hele tiden fram og tilbake i folk. Hele tiden under forandring pga ord og tanker. Og når en person sender en energi ulik den energien mottakeren har, vil de 2 forskjellige energiene smelte sammen til en ny energi som igjen blir sendt videre som den "nye" energien, eller en helt annen energi. Avhengig av om personen forandret den med tanker og ord før den ble sendt videre igjen. Sikkert vanskelig for mange å skjønne dette helt, er ikke akkurat lett å forklare heller. Men energien er i alt, og den har mange former. Og formene den tar avgjøres av bevistheten din. For å ta er eksempel. Det kommer løpendes ei nydelig blid jente mot deg, full av utstråling og positiv energi. Du er egentlig litt deppa den dagen, men når den positive energien hennes treffer deg, smelter de sammen til en blanding av de 2 som du sender ut igjen. Jenta mottar energien du sendte tilbake, og registrerer at den har blitt forandra. Nå er jenta litt deppa hu også fordi du var det.... Men, om du hadde tenkt positive tanker istedenfor å deppa, så hadde ikke energien blitt negativt forandra før du sendte den ut igjen og fikk 2 stk lei seg. Hadde du brukt tanker og ord riktig der for å forandre energien til hennes før du sendte den ut igjen... Hadde dere vært på bølgelengde, og da kan alt skje