View Single Post
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
*RELATIVT STOR SPOILER ALERT!*
Jeg har også sett HP7 nå, og jeg var på nippet til å gråte når Noldus å i fanget til Harry, og fikk sine siste ord, som var noe alà "I'm so happy when i am together with my friends. You are a good friend.. Harry Potter"
Og så døde han.



Edit: Den scenen trådstartet nevnte, syntes jeg var klein, og jeg ble flau av å se på. Jeg trodde det skulle væreen klem og litt gråting, men neida. Her skal det danses på den verst tenkelige måten... Salen lo under "dansen".
Vis hele sitatet...

Jeg er enig i Noldus scenen. Er også enig i at dansescenen var klein, og dansen var fæl. Men av en eller annen grunn så rørte det meg veldig, at de to forsatt greide å more seg, og se noen smil oppe i alt det triste som hadde skjedd. Man satt liksom igjen litt rørt, men samtidig som man føle at man kan smile av det.

Det er det jeg mest er ute etter å høre litt om. En scene der noen f.eks. dør, men at det fortsatt på en måte er bra. Eller at det sønnen dør, så ser man f.eks. at faren tar selvmord for å kunne komme tilbake til sønnen. Man smiler ikke fordi det er morsomt, men man smiler fordi det er så "fint". Vet ikke, vanskelig å forklare.